Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PRODUSE DE PAPETARIE SI DE BIROTICA PENTRU CNAB SA


Detaliu pentru invitatia numarul 352225
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CN Aeroporturi Bucuresti SA
Numar invitatie: 352225/07.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE DE PAPETARIE SI DE BIROTICA PENTRU CNAB SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212013534, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212013534, fax: +40 212041976, persoana de contact: Ramona Preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212013534, fax: +40 212041976, persoana de contact: Ramona Preoteasa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati aeroportuare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE DE PAPETARIE SI DE BIROTICA PENTRU CNAB SA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PRODUSE DE PAPETARIE SI DE BIROTICA PENTRU CNAB SA., conform cerintelor din Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 30197210-1 - Bibliorafturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 516.8 - 565, 915 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 11.318, 00 LEI. In cazul in care ofertantul constituie garantia intr-o alta moneda, pentru echivalenta se va utiliza cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare.Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor).In cazul in care sunt incidente dispozitiile art. 278 indice 1din OUG nr. 34/2006, suma retinuta de autoritatea contractanta este de 4.345, 92 Lei.Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din H.G.925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (Formular 6) este de 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a acestuia + 14 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTA NR. 1: Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 din OUG34/2006. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt: Liviu Radu, Gabriel Tara, Cornel Constantin Poterasu, Cristinel Smadu, Viorel Tanase, Ovidiu Tosa, Gabriel Stoe, Razvan Boldor, Mihai Comanescu, Sorin Rotaru, Cristian Alexe, Valentin Iordache, Stefan Radulescu, Catalin Predoiu, Radu ? Gabriel Bondar, Violeta Cirstoveanu, Beatrice Poenaru, Bogdan Podea, Ramona Preoteasa, Vlad Martian, Gheorghe Ionescu, Luminita Micu, Roxana Gadau, Ruxandra Capota, Octavian Damian, CatichiClaudia Georgescu, Puica Stefan, Mihaela Sturzoiu, Limostin Oana, George Niculie, Daniela Ciuca, Claudiu Vasopol, Angelica Badoi, Florentina Stan.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc. care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: I. Pt pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H1 din ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, dupa cum urmeaza : a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul?;b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul?;II. Pt. per. jr strainePers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane. In cazul documentelor prevazute la pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formul.H1A si/sau H1B din ?MODELE DE FORMULARE?Pentru asociati se vor depune documente pentru partea de contract pe care o vor realiza.NOTA: Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.CERINTA NR. 2Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?). CERINTA NR. 1Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a furniza produsele ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: I. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); etc..? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate: - administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana.NOTA: Din documentele prezentate trebuie sa reiasa informatii valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa dreptul de a indeplini obiectul contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similaraSe solicita ca ofertantul sa fi livrat, in ultimii 3 ani, produse similare, respectiv produse de papetarie si birotica, prin cel putin un contract a carui valoare a fost de minim 30.590, 00 LEI. In cazul in care valoarea contractelor prezentate este in alta moneda, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei /valuta comunicat de BNR ( pentru euro: 2010 ? 1 euro=4, 2099 lei; 2011 - 1 euro=4, 2379 lei; 2012 - 1 euro=4, 4560 lei).Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani. De asemenea, se va completa Formularul H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?, pentru fiecare contract invocat de catre ofertant in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara. Lista trebuie sacontinand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta 2Se solicita ca ofertantulsa demonstreze conformitatea produselor livrate prin prezentarea mostrelor.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se vor prezenta: -mostre pentru produsele din caietul de sarcini(exceptie pentru pozitiile 125 -130 din caietul de sarcini, care vor fi verificate cu cataloagele de produse). Mostrele vor fi semnate si stampilate de ofertanti;
- fisele tehnice ale produselor ofertate emise de producator/ producatori pentru produsele de la pozitiile 137, 138, 154 si 155 din caietul de sarcini;NOTA: Documentele solicitate vor fi prezentate in limba romana, iar daca sunt redactate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate si traduceri autorizate ale acestora. Certificarea sistemului calitatii.Se solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer