Achizitie publica - ACHIZITIE PRODUSE DE STERILIZARE A AERULUI
Detaliu pentru invitatia numarul 344184
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344184/22.03.2013
Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE DE STERILIZARE A AERULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCACod fiscal: 3724415, Adresa: Comuna SAPOCA, Buzau, Telefon: 0238528145/6/7, Fax: 0238528474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna SAPOCA, Buzau, Romania, cod postal: 127540, telefon: +40 0238528145/6/7, fax: +40 0238528474, persoana de contact: MARIA RAPITEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: SPITALUL DE PSIHIATRIE SAPOCA, com. SAPOCA, jud.BUZAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE DE STERILIZARE A AERULUI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 33
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Produse de sterilizarea aerului: -produse concentrat de nivel intermediar pentru suprafete si aeromicroflora;
-produs rapid gata preparat pentru sterilizarea suprafetelor mici(aplicarea prin pulverizare);
-produs sterilizant pentru dezinfectia terminala prin aerosolizare a aeromicroflorei.
II.1.6) CPV: 39811200-2 - Produse de sterilizare a aerului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 950 - 457, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea maxima a acordului cadru: 4580 lei.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta estedata publicarii invitatiei de participare.Garantia se poate depune la casieria unitatii, se poate depune cu OP in contul RO74TREZ1665005XXX000318, TREZORERIA BZ, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de asigurari, conform art.86 alin.(1)din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile (egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se va retine si in cazul contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC , suma calculata conf. prevederilor art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, modificata si completata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, ce urmeaza a se incheia .Se constituie conform art. 90 alin.1 - 3 din HG 925/2006, modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 , modificata si completata ( Declaratia de eligibilitate ) formularul 1;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata - formularul 2;
-Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul consolidat general in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetele locale in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ord. 314/2010 a presedintelui ANRMAP.formularul 6-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006, modificata si completata privind conflictul de interese.Persoane responsabile: ec.Popescu Dumitru - manager, ec. Vlad Laurentiu - director financiar, ec.Rapiteanu Maria - sef birou achizitii publice, jr. Neagu Liliana - consilier juridic.formularul 4 ? Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate la solicitarea AC documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 3)? cifra de afaceri globala, respectiv media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) . In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare; ? Valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic trebuie sa fie cel putin egala cu 301.200 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, benef., indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati; In cazul in care op. economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa docum. solicitat pe intreaga perioada de la infiintare;? Experienta similara- Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse de cel putin 150.600 lei , se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. ? Standarde relevante privind asigurarea calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 11:55