Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PRODUSE DE STERILIZARE A AERULUI(Dezinfectant nebulizare)


Detaliu pentru invitatia numarul 337685
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Numar invitatie: 337685/18.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE DE STERILIZARE A AERULUI(Dezinfectant nebulizare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"Cod fiscal: 4203628, Adresa: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Bucuresti, Telefon: 021 3026724, Fax: 021 3175221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE DE STERILIZARE A AERULUI(Dezinfectant nebulizare)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PRODUSE DE STERILIZARE A AERULUI(Dezinfectant nebulizare)- Solutia trebuie sa fie compatibila cu aparatul electric de nebulizare Nocospray din dotarea institutului.
II.1.6) CPV: 39811200-2 - Produse de sterilizare a aerului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 364, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se exprima in lei si trebuie constituita prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea organizatorului, conform modelului indicat in Formularul nr.11, constituita: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, de preferinta, din Romania; - prin ?virament bancar? cf.art.86 HG 925-in cont RO47 TREZ 7025005XXXOOO164-Trez. Sect. 2-Bucuresti. Cuantum garantie de participare: 3648 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile raportat la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va posta in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici participanti la procedura.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie : cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecvent depaseste 15000 Euro Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare se va realize: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea Autoritatii Contractante conform modelului indicat in Formularul nr.12, constituita - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cont RO47 TREZ 7025005XXXOOO164-Trez. Sect. 2-Bucuresti. Garantia de buna executie devine anexa la contract- cf.art. 90 HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006-Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul institutului si care aproba, semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuireManager-Conf. Dr. Serban Bubenek;Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu;Cons. Juridic Cristina Ficeac;Ing. Gh. Dumitrescu;Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta;Certificat atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat si Certificat atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale-se va prezenta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ?din care sa reiasa: domeniul de activitate al ofertantului, conform CAEN, corespunde obiectului procedurii.Mentiune: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC, in original / copie legalizataAutorizatie de ditributie angro eliberata de Ministerul Sanatatii- Agentia Nationala a Medicamentului-scanat in format .pdf;(Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare;Ordinul ministrului sanatatii 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.)Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentelor, valabile la data de depunere a ofertelor, -scanat in format .pdf.(Emis de Agentia Nationala a Medicamentului, in baza art.4, lit.b din OG 125/29.08.1998 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Medicamentului, aprobata cu modificari si completari prin Legea 594/29.10.2002 cu modificarile si completarile ulterioare, in baza art. 700, alin.(1) si art. 736, alin(3) din Legea 95/2006 Titlul XVII Medicamentul privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare;)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer