Achizitie publica - Achizitie produse din carne
Detaliu pentru invitatia numarul 323119
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323119/30.03.2012
Denumire contract: Achizitie produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEACod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon: +40 237230788, fax: +40 0237230789, persoana de contact: Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Achizitii Publice cam. 26 la D.G.A.S.P.C. Vrancea, Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse din carne pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea .
II.1.6) CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare -3900 lei- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Forma de constituire a garantiei de participare : - Scrisoare de garantie bancara ;
-depunerenumerar la casieria D.G.A.S.P.C.Vrancea: - O.P in contul D.G.A.S.P.C. Vrancea deschis la Trez Focsani : RO42TREZ6915006XXX001565 (extras de cont vizat de trezorerie).Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M.IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art.16 alin (2) din Legea 346/2004 .
Garantie de buna executie
Garanatia de buna executie- 5% din valoarea contractului , prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partialecu obligatia contractantului de a deschide la trezorerie un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea (formularul 2); Declaratia privind neincadrarea in preved. art.181 (formularul 3); Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul 4); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul de stat si bugetul local . Certificat de atestare fiscala in original sau in copie legalizata cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele / candidaturile ;Certificat fiscalprivind impozitele si taxele locale in original sau in copie conform cu originalul eliberat de consiliul local teritorial din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se dupun ofertele / candidaturile ;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003 (formularul 16). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ord. ANRMAP 314/2010 (formularul 5 ); Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator ORC in copie lizibila conform cu originalul ; Pentru persoane juridice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, pentrua sustine indeplinirea contractului, care sa garanteze posibilitatea de prestare a serviciilor., Declaratie privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul), Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ( daca este cazul )
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare a efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Experienta similara contracte (max. 3) cu o valoare minim cumulata de 195000 lei fara TVA ( valoarea minima a contractului )Recomandari de la clientii/beneficiarii respectivi., Declaratie privind principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Demonstrarea dotarii operatorului economic cu autovehicule speciale termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice, Demonstrarea indeplinirii conditiilor de catre agentii economicipentru desfasurarea activitatii in domeniul productiei de produse alimentare., Document emis de directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, care atesta ca activitatile din unitatile care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala Dovada detinerii Certificatului ISO 22000:2005 Sistemul de Management al Sigurantei Alimentului, sau orice alta dovada ca operatorul economic confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii , conform prevederilor art. 193din O.U.G. nr. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP.Mentionam ca autoritatea contractanta detine certificat de semnatura electronica la SC Transsped SRL .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 11:30