Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 243989
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJ
Cod de identificare fiscala: 17090997
Adresa: Strada Unirii nr. 20, Zalau
Telefon: 0260661819
Fax: 0260618850
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie produse din carne
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de PRODUSE DIN CARNE?- cod CPV 15130000-8-carne tocata cod CPV 15131620-7, salamuri cod CPV 15131230-6, parizere cod CPV 15131130-6, crenvusti cod CPV 15131400-9, carnati cod CPV 15131130-5, muschi file cod CPV 115130000-8, afumaturi cod CPV 15131200-7, untura cod CPV 15131400-9) pentru toate centrele din subordinea DGASPC Salaj
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.05.2010 12:51)
Data publicarii: 15.03.2010 13:33
Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul DGASPC Salaj, Zalau, str.Unirii, nr.20
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Locul deschiderii ofertelor: Sediul Complex Servicii Comunitare nr.1 Zalau, str Crisan, nr.4.Data: 29.03.2010, ora 1200
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 179, 856 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-situatia personala a candidatului/ofertantului;
-capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;
-situatia economico-financiara.
de la sediul DGASPC Salaj din Zalau, str. Unirii, nr.20
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Nu a fost depusa nicio oferta care sa intruneasca cerintele privind compozitia produselor
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer