Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse din carne pentru Cantina de Ajutor Social Aiud


Detaliu pentru invitatia numarul 187404
Autoritate contractanta
Municipiul Aiud
Cod de identificare fiscala: 4613636
Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud
Telefon: 0258861310
Fax: 0258861280
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie produse din carne pentru Cantina de Ajutor Social Aiud
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de produse din carne pentru Cantina de Ajutor Social Aiud, pentru perioada 01.01.2009-30.06.2009.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 28.11.2008 11:08
Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, cod 515200, jud. Alba, tel.0258-861310.
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Primariei municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, cod 515200, jud. Alba, tel.0258-861310.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadr. în prev.art.181;
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata la bugetul local;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat;
-Certificatul constatator eliberat de ORC;
-Certificatul de înmatriculare ;
-Anexa la certificatul de înmatriculare cuprinzând autorizatiile necesare pentru desfasurarea activitatii.-Fisa de informatii generale;
-Bilantul contabil la data de 30.06.2008;
-Declaratie privind lista princip. livrari de produse în ultimii 3 ani;
-Declaratie pe propria raspundere potrivit careia la furnizarea produselor se vor prezenta aferent certificatele de calitate, sanitare si sanitar veterinare.-Informatii privind subcontractantii sau asociatii.
De la sediul autoritatii contractante pentru suma de 30 de lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer