Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse din cauciuc


Detaliu pentru invitatia numarul 345541
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 345541/18.04.2013
Denumire contract: Achizitie produse din cauciuc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse din cauciuc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele de cauciuc vor fi folosite la inlocuirea benzilor uzate ale transportoarelor de carbuneaferente Sectiei Combustibil - SC CET Govora SA.
II.1.6) CPV: 19510000-4 - Produse din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantiei de participare este de 3000 lei. Perioada de valabilitate: 2 luni de la data limita de depunere a ofertei. Se constituie prin virament bancar (RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. NOTA : Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat (3) si aliniat (4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va scana si transmite in SEAP , cu semnatura electronica si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR ladata publicarii Invitatiei de Participare.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in conditiile prevazute de art.278 indice 1, dinOUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA)Modul de constituire a garantie de buna executie: -Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 B;
- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrulconsiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular CIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing Mihai BALAN;Director Economic ? ec. Constantin LAPADATSef Serviciu Aprovizionare - ing. Ioan LAZARSef Sectie Combustibil - ing. Gheorghe PARASCHIVServiciul Aprovizionare-ing. Carmen TucaCompartiment Juridic ? cs. jr. Radu TENEAServiciul Financiar - ec. Matei GherogheServ. Achizitii Publice ? ec. Codruta AVAN Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data depunerii a ofertei) care va contine valori, perioada si locul de livrare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractantesau clienti privati.Se va prezenta un document/contract/proces verbal de receptie de livrare de produse similare a carui valoare sa fie egala cu valoarea estimata, respectiv de 179.000 lei. Standarde de asigurare a calitatii Certificate emise de organisme autorizate , care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 sau certificate echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer