Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse din material plastic pentru intretinerea curateniei


Detaliu pentru invitatia numarul 244656
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Cod de identificare fiscala: 17093691
Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
Telefon: 2521451
Fax: 2521451
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie produse din material plastic pentru intretinerea curateniei
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 18424300-0 - Manusi de unica folosinta (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie produse din material plastic pentru intretinerea curateniei
Stare procedura: In desfasurare(suspendata din 18.05.2010 10:05 pana in 18.05.2010 10:05)
Data publicarii: 19.03.2010 11:45
Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olari nr 11-13, sector 2, Bucuresti, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olari nr 11-13, sector 2, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Valoare estimata: 303, 580.06 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Form.12A; Form.12B;Form.12C, certificat const.taxe buget stat/local, Statut/Act constitutive; Cert. const. O.R.C. Certificat R.C.; Form. C-Cifra medie de afaceri 3 ani min.500.000 lei, Bilantul cont. 30.06.2008; 31.12.2008; 30.06.2009 grafic livrare, Lista princip. livrari pe 3 ani, Min. 1 ctr. în ultimii 3 ani cu o val. min.de 30.000 lei, recomandari. formular 12H- Dotare minima-3 mijloc transport-dovedite cu acte, minim 2 angajati dedicati DGASPC, CV-uri; Propunerea de acord+anexe si contract+anexe semnate si stampilate, Formularul 12G, ISO 9001/2008, ISO 14001/2005; OHSAS 18001/2008
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer