Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PRODUSE FARMACEUTICE


Detaliu pentru invitatia numarul 351044
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE TUDOR VLADIMIRESCU
Numar invitatie: 351044/25.07.2013
Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE FARMACEUTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE TUDOR VLADIMIRESCUCod fiscal: 4351870, Adresa: COMUNA RUNCU JUDETUL GORJ, Runcu, Telefon: +40 0253278691, Fax: +40 0253278692
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE FARMACEUTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente - 111 loturi, grupate pe mai multe coduri CPV, conform caietului de sarcini.Contractul se va derula pana la data de 31.12.2013, cu posibilitatea prelungirii pana la data de 30.04.2014, conform art. 6, alt.3, din HG 925/2006.Suplimentarea cantitatilor de medicamente se va face in functie de resursele financiare alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile spitalului.VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI - in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, respectiv 295.224, 40 RON fara TVA - reprezinta valoarea minima estimata, aferenta cantitatii minime de produse ce se vor achizitiona pana la data de 31.12.2013.VALOAREA MAXIMA ESTIMATA - aferenta cantitatii maxime, ce include si posibilele suplimentari, respectiv 373.778, 35 RON fara TVA, reprezinta valoarea globala, inclusiv valoarea posibelelor suplimentari, pana la data de 30.04.2014.Optiuni: Contractul se prelungeste cu patru luni, conform art.6, alt.3, din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 224.4 - 373, 778.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2952, 24 lei ? pentru toate loturile. Cuantumul garantiilor de participare pentru fiecare lot in parte este prevazut in Anexa B ? "Informatii privind loturile".Ofertantii vor depune garantiile de participare in cuantumul solicitat pentru fiecare lot pentru care depun oferta.In cazul in care se depun oferte pentru mai multe loturi sau pentru toate loturile, garantia de participare poate sa insumeze garantiile de participare aferente loturilor pentru care se depun ofertele.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art.87 din HG nr.925/2006 precum si ale art. 278^1 din Ordonanta de urgenta 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Modalitatea de constituire: conform prevederile art.86 alin.1 din HG nr.925/2006.Contul Spitalului de Pneumoftiziologie Tudor Vladimirescu de constituire a garantiei de participare: RO02TREZ3365006XXX007223, deschis la Trezoreria Municipiului Tg- Jiu, cod fiscal 4351870. Modalitatea depunerii garantiei: dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica de emitent sau se va depune la sediul A.C. in original - pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare solicitata vor fi respinse in conditiile art.33, alt.3, lit.b , din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG nr.34/2006 ? Se completeaza Formular nr.1(Se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul);2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 ? Se completeaza Formular nr.2(Se va prezenta si de tertul sustinator daca este cazul);3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Se completeaza Formular nr.3;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ? Se completeaza Formular nr.4;Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Comitetul director: Dr. ktp. Tataru Tiberiu ? manager, Dr. Capitanescu Iulia Delia ? director medical, Ec. Ciochina Ion ? director financiar contabil, Comisia de evaluare a ofertelor: Dr. Negrea Cristian ? sef Sectie I , Dr. Olaru Marian ? sef Sectie II, Dr. Vatrai Dorina ? sef Sectie III , Ec. Ficea Cornel ? sefServ. Aprovizionare, Achizitii si Contractare, Ec. Toader Camelia ? Comp. Achizitii, Calota Claudia ? farmacist, Ec. Baloi Marciana Adelina ? Comp. Contabilitate;5.Declaratie privind respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? prezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta?-Se completeaza Formular nr.5;6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat.Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Toate documentele solicitate se vor depune in format electronic in SEAP dupa un document in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. In cazul in care din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in SEAP, ofertantul le va putea transmite pe adresa Spitalului de Pneumoftiziologie Tudor Vladimirescu, localitatea Runcu, judetul Gorj, pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor. 1.Certificat constatator emis de ONRC , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator inoriginal, sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta;2.Declaratie pe propria raspundere privind existenta Autorizatiei de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor pentru produsele ofertate ? Act normativ : Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare, titlul XVII-Medicamentul ? art.700 si OMS 895/2006 ? pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor de uz uman ? Se completeaza Formular nr. 10;Toate documentele solicitate se vor depune in format electronic in SEAP dupa un document in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. In cazul in care din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in SEAP, ofertantul le va putea transmite pe adresa Spitalului de Pneumoftiziologie Tudor Vladimirescu, localitatea Runcu, judetul Gorj, pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani.In cazul in care ofertantul are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere aofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer