Achizitie publica - Achizitie produse informative si de promovare si servicii pentru masurile de informare, comunicare si publicitate
Detaliu pentru invitatia numarul 334138
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334138/24.08.2012
Denumire contract: Achizitie produse informative si de promovare si servicii pentru masurile de informare, comunicare si publicitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ROMANIAN SOFT COMPANY SRLCod fiscal: RO 13591111, Adresa: STR.PRISACA DORNEI, NR.2E, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: +40 316200501, Fax: +40 316200502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRISACA DORNEI, NR.2E, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 032723, telefon: +40 316200501, fax: +40 316200502, persoana de contact: MARIUS IULIAN OLARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC ROMANIAN SOFT COMPANY SRL, STR.PRISACA DORNEI, NR.2E, SECTOR 3, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Afaceri economice si financiare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse informative si de promovare si servicii pentru masurile de informare, comunicare si publicitate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Produse informative si de promovare si servicii pentru masurile de informare, comunicare si publicitate? pentru proiectul MEDAS - Instruirea medicilor si a asistentelor medicale din spitale in management si utilizarea noilor tehnologii
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7500 lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din invitatia de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 -original? Ordin de plata in contul RO86RNCB0072004668210006 cod fiscal RO13591111 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Romanian Soft Company SRLIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 15- Ordin de plata in contul RO86RNCB0072004668210006 cod fiscal RO13591111Intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conf. cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea - Prezentare formular 2AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 2B.Cerinta nr. 4Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1 - 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular 2C-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general RSC: Dragos GatlanDirector economic RSC: Gheorghe DobreanManager proiect MEDAS: Bacanu Neagoe DanielUdrea AncaNituleac RoxanaApostol MihaiCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A, iar in cazul unui tert sustinator, a formularului 3B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr.6 Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;Cerinta nr.7 Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate, (original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?);Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esterezident (traducere autorizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010 si 2009 sa fie de minim 760.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Declaratie respectiv lista privind principalele produse/servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor livrari/prestari de produse/servicii in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) din care sa faca dovada ca au livrat/prestat in ultimii 3 ani, contracte similare cu cele care fac obiectul acestei proceduri (Realizare si productie materiale de promovare indoor: banner de tip roll up si banner indoor lenticular; Servicii de realizare si productie materiale de promovarelivrabile;Servicii de realizare campanie media radio, Servicii de promovare in presa scrisa), a caror valoare cumulata sa fie de minim 380.000 lei., Cerinta nr. 2Documente/procese verbale din partea unor beneficiari (original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?).Ofertantul va prezenta documente/procese verbale privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care sau livrat produse similare ? cel putin unul.Se solicita ca documentele/ procesele verbale sa fie emise de beneficiarul/beneficiarii contractului/contractelor din "Lista principalelor livraride produse/prestari de servicii" a caror valoare cumulata este mai mare sau egala cu 380.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 3Ofertantul va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta nr.4- Lista cu personalul angajat si cadrele de conducere- Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractuluiOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) team leader? absolvent de studii superioare de lunga durata, absolvire cu diploma de licenta; implicare ca team leader/ manager de proiect in cel putin un contract de servicii de publicitateb) expert grafica ?absolvent de studii superioare de lunga durata Arte Plastice, absolvire cu diploma de licenta; implicare ca expert grafica in cel putin un contract de servicii de publicitate., Cerinta nr. 5In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta nr. 6Portofoliu, mostre, fotografii -Portofoliu din care sa reiasa capacitatea operatorului economic de a executa contractul.Se vor prezenta fotografii cuprinzand imagini ale: bannerelor de tip roll up, banner indoor lenticular, materiale de promovare tiparite similare celor care fac obiectul prezentului contract. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului.Se vor atasa certificate/documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru operatorii economici participanti la procedura, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent valabile la data deschiderii ofertelor (copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul in care exista asociati, fiecare dintre membrii asocierii trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 17:36