Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse lactate ( lapte, , lapte batut, telemea vaca , branza grasa, branza topita, unt, margarina).


Detaliu pentru invitatia numarul 325250
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Numar invitatie: 325250/26.04.2012
Denumire contract: Achizitie produse lactate ( lapte, , lapte batut, telemea vaca , branza grasa, branza topita, unt, margarina).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CARACALCod fiscal: 4395086, Adresa: str.plevnei nr.36, Caracal, Telefon: 0249512884, Fax: 0249512373
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Spitalului Municipal Caracal, str.plevnei nr.36, Caracal, Romania, cod postal: 235200, telefon: +40 249512880, fax: +40 249512373, persoana de contact: Firanecu Nicoleta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Caracal, Biroul Achizitii Publice si contractare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse lactate ( lapte, , lapte batut, telemea vaca , branza grasa, branza topita, unt, margarina).
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 Lapte pasteurizat, cant. minima ac.cadru 1 litru , cant. maxima ac.cadru 24000 litri., cant. minima ct.subs. 1 litru, cant. maxima ct.subs. 12000 litriLotul 2 Lapte batut, cant. minima ac.cadru 1 litru , cant. maxima ac.cadru 5400 litri., cant. minima ct.subs. 1 litru, cant. maxima ct.subs. 2700 litri.Lotul 3 Telemea vaca , cant. minima ac.cadru 1 kg., cant. maxima ac.cadru 1800 kg., cant. minima ct.subs. 1 kg., cant. maxima ct.subs. 900 kg.Lotul 4 Branza grasa, cant. minima ac.cadru 1 kg. , cant. maxima ac.cadru 2400 kg., cant. minima ct.subs. 1 kg. , cant. maxima ct.subs. 1200 kg.Lotul 5 Branza topita, cant. minima ac.cadru 1 cutie x 140 g., cant. maxima ac.cadru 6000 cutii x 140 g., cant. minima ct.subs. 1 cutie x 140 g, cant. maxima ct.subs. 3000 cutii x 140 gLotul 6Unt , cant. minima ac.cadru 1 pachet x 200 g , cant. maxima ac.cadru 3000 pachete x 200 g. , cant. minima ct.subs. 1 pachet x 200 g , cant. maxima ct.subs.1500 pachete x 200 g.Lotul 7Margarina , cant. minima ac.cadru 1 cutie x 500 g , cant. maxima ac.cadru 4000 cutii x 500 g, cant. minima ct.subs. 1 cutie x 500 g , cant. maxima ct.subs. 2000 cutii x 500 g.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta. Cuantumul garantiei de participare aferent lotului / loturilor este prevazut in Anexa B ( informatii privind loturile) .. Trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Trebuie sa fie irevocabila. Mod de constituire : -1) prin virament bancar ( inclusiv ordin de plata) in contul Spitalului Municipal Caracal, cod fiscal 4395086, cod IBAN nr. RO04TREZ5075006XXX003763 deschis la Trezoreria Caracal., -2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. -3) Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante asumei in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, separat de plicul cu documentatii.Oferta care nu prezinta dovada constituirii garantiei pentru participare va fi respinsafara a fi deschisa oferta . Oferta va fi respinsa in temeiul art. 33 alin 3 litera b) coroborat cu art 36 alin 1 litera a) din HG nr. 925/ 2006. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garnatia pentru participare in cazurile si in conditiile prevazute de lege.. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei pentru participare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 5 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILTATEA . Va fi prezentata in original.In cazul existentei unui tert sustinator , acesta are si el obligatia de a completa aceasta declaratie.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa aceasta declaratie.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia completarii acestei declaratii .Cerinta nr. 2Operatorul economic ofertant trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 6 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.In cazul existentei unui tert sustinator , acesta are obligatia de a completa aceasta declaratie din care sa rezulte ca nu se incadreaza in prevederile art. 181 literele a, c indice 1 si d din OUG nr. 34/ 2006 asa cum a fost modificata prin art. 19 si 20 din Legea nr. 279/ 2011 .In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa aceasta declaratie.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia completatrii acestei declaratii .Se vor depune : -certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general ) .Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune acest certificat.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia depunerii acestui certificat.-certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetul local). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune acest certificat.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia depunerii acestui certificat.In situatia in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente (certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale) sau acestea nu vizeaza toate situatiile , atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele catre autoritatile locale , eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in traducere autorizata.Cerinta nr. 3Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie publica in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si depune FORMULARUL NR. 4 din Sectiunea FORMULARE , CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA. Va fi prezentat in original.In cazul existentei unui tert sustinator , acesta nu are obligatia de a completa acest certificat.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa acest certificat..Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia completatrii acestui certificat..Cerinta nr. 4Ofertantii vor completa o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Se va completa si depune FORMULARUL NR. 7 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69¹ DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.Referitor la declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ? in sensul articolului mentionat ? sunt: Manager Ec. Popescu Octavian, Director Medical ? Dr. Popescu Dan Silviu si Director Financiar-contabil Ec. Banciu Constanta, sef Birou Achizitii -cons.jur. Firanescu Nicoleta, sef Serviciu Aprovizionare - ec. Sulger Dumitru; cons. jur. Patru Monica, as. nutritie Croitoru Steluta , as. nutritie Zuica Laura Cristina, magazioner Riza Sorin.In cazul existentei unui tert sustinator , acesta are obligatia de a completa aceasta declaratie.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa aceasta declaratie.Eventualii subcontractanti (subcontractant) au obligatia completatrii acestei declaratii.Cerinta nr.5Operatorul economic care participa la procedura in nume propriu, asociatii, subcontractantii vor completa urmatorul document : DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA PROFESIONALA - conform FORMULARULUI NR. 9 din Sectiunea FORMULARE. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului .Se va depune CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". .In cazul existentei unui tert sustinator , acesta nu are obligatia de a depune acest certificat.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia depunerii acestui certificat.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Cerinta nr. 2Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului .Se va depune : -Pentru furnizor : Autorizatie sanitar veterinara sau document de inregistrare pentru siguranta alimentelor , emis de autoritatile sanitar veterinare, eliberat in temeiul OG nr. 42/ 2004 , cu modificarile si completarile ulterioare , privind organizarea activitatii sanitar- veterinare si pentru siguranta alimentelor , respectiv in temeiul Ordinului ANSVSA nr. 111 /2008 , cu modificarile si completarile ulterioare , privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/ sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala , precum si a activitatilor de productie, procesare , depozitare , transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala.Se poate depune echivalent al acestui document . Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de operatorul economic ofertant.-Autorizatia sanitara pentru mijlocul de transport produse de origine animala emisa in baza Ordinului MS nr. 976/ 1998 si HG nr. 924/ 2005 privind aprobarea Regulilor generale pentru igiena produselor alimentare, sau in baza Ordinului ANSVSA nr. 111/ 2008 cu modificarile si completarile ulterioare , privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/ sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala , precum si a activitatilor de productie, procesare , depozitare , transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala, sau in baza Ordinului MS nr. 1030/ 2009 privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare , amenajare, construire si pentru functionarea obiectivelor ce desfasoara activitati cu riscv pentru starea de sanatate a populatiei .Se poate depune echivalent al acestui document . Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de operatorul economic ofertant.In cazul existentei unui tert sustinator , acesta nu are obligatia de a depune aceste documente.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeza.Eventualii subcontractanti (subcontractant) pot depune aceste documente documente ce vor fi luate in considerare pentru partea lor de implicare.Pentru persoanele juridice/ fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 -FISA DE INFORMATII GENERALE., Cerinta 2 - Capacitatea ec. si financ. a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana ( tert sustinator).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Raport de incercare / buletin de analiza care sa ateste ca produsul ofertat indeplineste cerintele minime de calitateimpuse in caietul de sarcini., Cerinta 2Mostre, Cerinta 3Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana ( tert sustinator)., Cerinta 4Daca exista subcontractanti se vor completa : ACORD DE SUBCONTRACTARE siDECLARATIE PRIVIND PARTEA/ PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP la www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante - Bir. Achizitii Publice si contractare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer