Achizitie publica - achizitie produse lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 323619
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323619/06.04.2012
Denumire contract: achizitie produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie NucetCod fiscal: 5105385, Adresa: Str. Pescarusului, nr. 5, , Nucet, Telefon: 0259.339400, Fax: 0259.339400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: on-line la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie produse lactate
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este specificat in anexa la caietul de sarcini pentru fiecare lot in parte. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit b din HG 925/2006).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform art. 86 din HG 925/2006.Contul pentru depunerea garantiei de participare este: RO90TREZ0785041XXX001261 deschis la Trezoreria Beius
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe solicita urmatoarele documente :1.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006( Formular nr. 2)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 (Formular nr.1)Se vor prezenta: Pentru persoane juridice romane: 3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul(ord. 509/2011) , 4. Certificat de atestare fiscala - (datorii la bugetul consolidat general )care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul(ord. 509/2011).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010. Formular nr. 56. Declaratie pe proprie raspndere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 ( evitarea conflictului de interese )din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.( Formular nr 6) Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ec.Bota Liana - Manager, Ec. Petruse Suciu Cristina - Director Fin. Contabil . Persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire. Ing. Aron Aurel - Sef birou Adminiatrativ, Ec. Varzan Adriana, Ec.Dobra CarmenScadenta se va efectua in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180, 181 sau art. 69.1 din O.U.G.nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta obligatorie: -Certificat Constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in conformitate cu prevederile legii nr. 26/1990; Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare.Documentele solicitate se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stamplila ofertantului si mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe domeniu de activitate realizata in ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 08:40