Achizitie publica - ACHIZITIE PRODUSE LACTATE
Detaliu pentru invitatia numarul 327139
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327139/18.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE LACTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN ARGESCod fiscal: 4122205, Adresa: str.Aleea Spitalului nr.36, Pitesti, Telefon: +40 248287150, Fax: +40 248287202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE LACTATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 15500000-3 ? Produse lactateLOT 1 Branza grasa (dulce)LOT 2 Lapte consumLOT 3 UntLOT 4 IaurtLOT 5 Branza telemea
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-se accepta constituirea garantiei de participare si prin depunerea prin Ordin de plata in contul SpitaluluiJudetean de Urgenta Pitesti ?RO90TREZ0465041XXX000335 pentru fiecare lotdupa cum urmeaza : Lot 1 -306.00leiLot 2 -330.00leiLot 3 -80.00leiLot 4 -400.00leiLot 5 -500.00leiGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.? Garantia trebuie sa fie irevocabila; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, inconformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data depunerii ofertelor .Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Formular1 completatCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completarea formularului9Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER DR. SORIN VASIALESCU , DIR. FIN. CONT . EC. RODICA BESLIU , DIR.MEDICAL DR.DRAGOS SERB , DIR.INGRIJIRI AS.BADIU MARIANA , EC. CIRSTEA.CASIAN), este exclus din procedura de atribuire. completarea formularului10.Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat eliberat D.G.F.P , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. .Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004).Declaratie pe propria raspundere conform art.11din HG 925/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara;
- Fisa de informatii generale, .(Formularul 3)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia pentru producerea sau comercializarea produsului.certificat de calitate a produselor Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatiiISO 9001:2008 pentru producatori si furnizori sau alte certificate echivalente emise de organisme din statele Unite Europene care confirma asigurarea calitatii.Declaratii din partea operatorului economic care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al sigurantei alimentului conform ISO 22000:2005Declaratie de conformitate;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 08:33