Achizitie publica - achizitie produse lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 327455
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327455/22.05.2012
Denumire contract: achizitie produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA JEBELCod fiscal: 5189300, Adresa: COM.JEBELJUD.TIMIS, Jebel, Telefon: 0256/394442, Fax: 0256/394026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.JEBELJUD.TIMIS, Jebel, Romania, cod postal: 307235, telefon: +4 0256394442, fax: +4 0256394026, persoana de contact: VIOREL BOGDAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Spitalului depsihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel, COM.JEBELJUD.TIMIS, Jebel, Romania, cod postal: 307235
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie produse lactate, pe loturi, respectiv: iaurt, branza feta, branza topita
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 049.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.gar.este defalcata pe loturi: Lot nr.1? 831, 93 lei;Lot nr.2-856, 70 lei;Lot nr.3-496, 88 lei. Se poate const.prin viram. bancar sau instrum. de garantare emis in cond. legii de o societat bancara sau de o societ.de asig. din Romania respectiv de o banca sau de o societat. de asig, din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.Scrisorilor de gar. bancara emise de o banca sau de o societ. de asig. din strainatate, se va prez. in anexa traducerea autoriz. si legalizata a acesteia.Garan.de particip.se poate constitui si prin depunere la casieria autorit contract.a unui ord. de plata sau a unei sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, in cont RO15TREZ6245005XXX000047, desch. la Trez. Deta.Gar. de particip. constit. prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul din sect. formulare ? formul. nr. 4.Val. gar. de particip. este in cuantum de 2% raportata la val. estim.a contractuluipentru care se ofert. iar valabilit. ei este de 90 de zile de la data lim. de depunere a ofertei.In cazul asocierii ? gar de particip. se poate constit. de unul dintre asociati sau de catre amandoi, pana la incidenta valorii garant.In cazul IMM-urilor-(se prez.formular nr.3)gar. de particip. se constit.in procent de 50% din cuantum.In cazul asocierii- fiec. din acestia fiind in categ. IMM, asoc. rezultata poate benef. de reducerile prevaz. la art.16 alin(2) din Legea nr.346/2004.Reduc.de 50% pentru gar.de particip. se aplica si la grup.de oper. econ. care depun oferta comuna, daca aceste grupuri sunt alc. exclusiv din IMM-uri, indif. daca acestea sunt pers. fizice sau juridice romane sau straine.Gar. de particip. tr. prez. pana cel tarziu la deschiderea ofertelor, in original, in plic separat marcat coresp.
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec.se const in cuantum de 4%din val fara TVA a contr.Mod de const.: instrum de garantare emis in cond.legii de o societ. bancara sau de societ. de asig.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale.Contractantul are oblig. de a deschide la unitat.Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administ. acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz.autorit.contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu tr. sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor castigat.care fac parte din categ.IMM )gar. de buna exec. se poate const. in procent de 50% din val. fara TVA a contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul incare operatorul economic depune oferta pe cont propriu: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cuformularulnr.10 (datata, semnata, stampilata) ? in original;Nota 1: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG. 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.181 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cuformularulnr.11 (datata, semnata, stampilata) ? in original;Nota 1 : Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG. 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata va fi insotita de : A)Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a)Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale , privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat general consolidat care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscal la bugetul de stat general consolidat - original sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantuluiNota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi descalificate/respinse.Sib) Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plataimpozitelor si taxelor catre bugetul local - original sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului..Nota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota 2 : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, vor fi descalificate/respinse.B) Pentru persoanele fizice sau juridice straine: c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine- in original sau copie legalizata si traducere legalizata in limba romana;saud. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii(semnata, datata , stampilata);saue. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 -formularul nr.12 - in original ;4.Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata, stampilata)?formularul nr.13 - in original.Nota: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Consiliul de administratie: Ec.Cuzmici Anica;Dr.Doichita Liliana;Jr.Dumescu Sofia; Dl.Petrus Teodor; Dr.Babos Daniela Angela; D-na Murariu Sofia; D-na Trusculescu Marinela(membrii permanenti)Ec.Rusu Niculina;Dr.Cirniceanu Ioan Traian;Soc.Dobanda Irina;D-na Ilica Elena Laura;Dr.Sabau Diana;D-na Heghes Codruta(membrii supleanti).Comitet director: Manager: Dr.Ioana PopescuDirector financiar contabil: Ec.Petre TrancotaDirector medical: Dr.Sabina NegrutDirector Ingrijiri: As.Sofia Murariu.Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire in speta: Ing.Emilia Munteanu , Jr.Olariu Alexandru, Dl.Davidovici Vladimir, ing.Popa Vinicius.5. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura(datata, semnata, stampilata)- formularul nr. 5 -in originalIN CAZUL SUBCONTRACTARII: In cazul in care ofertantul subcontracteaza anumite parti din contract, va respecta art. 45 din OUG 34/2006 actualizata siart. 11 alin. 7 din HG 925/2006actualizatapotrivit caruia ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?, autoritatea contractanta solicita subcontractantilor declaratii privind resursele materiale si umane pentru partea din produse care urmeaza a fi indeplinita de acestia. In cazul subcontractarii, oferta va fi completata cu: -Declaratie pe proprie raspundere privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, conform formularului nr. 9 -in original(datat, semnat, stampilat)-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata.- IN CAZUL ASOCIERII: In orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici (conform art. 44 din OUG 34/2006 actualizata), oferta va fi intocmita cu respectarea urmatoarelor cerinte: - Documentele privind situatia personala a candidatului sau ofertantului vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte.In cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat : - Acordul de asociere ? formularul nr. 7, in original, care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor;
- nominalizarea liderului de asociatie;
- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului;
- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv;
- clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intraga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare.- Declaratieprivind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre asociati si specializarea acestora, conform formularului nr. 8, in original.- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. ? se va prezentaformularulnr. 6, in original.Contractul de asociere va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin acesta (cu privire la penalitati, daune interese, reziliere etc.).Nota: In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante dovada legalizarii din punct de vedere formal a asocieriiNeprezentarea acordului de asociere, dupa declararea ofertei castigatoare, atrage dupa sine nesemnarea contractului de achizitie cu ofertantii asociati declarati castigatori.IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEITertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta : - Declaratie privind eligibilitatea, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a).c¹)si d) din OUG 34/2006 actualizata- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actuali Persoane juridice/fizice romane: 1 Certificatul constatator emis de ONRCcare sa ateste ca are obiectulde activitate autorizatsi in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata , valabil la data deschiderii ofertei? in original sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului.Nota 1. Neindeplinirea conditiei referitoare la autorizareacodului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului. Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare - incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului .Persoanele fizice/juridice straine -trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, la o grupare legal constituita , in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri- in copie legalizata si traducere legalizatain limba romana , valabile la data deschiderii ofertei.2. Autorizatie sanitar - veterinara de functionare(emisa in conformitatede ORD. A.N.S.V.S.A nr.93/2008) - Document emis de Directia Sanitar Veterinara prezentat incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului, in termen de valabilitate.IN CAZUL SUBCONTRACTARII: Autorizatie sanitar - veterinara de functionare(emisa in conformitatede ORD. A.N.S.V.S.A nr.93/2008) - Document emis de Directia Sanitar Veterinara prezentat incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului, in termen de valabilitate - va fi luata in considerare pentru partea lor de implicare.Nota: Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare , precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractanta.- IN CAZUL ASOCIERII: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte;
-Cerinta privind autorizarea obiectului de activitate va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilanturile contabile, conturile de profit si pierderepentru anii 2008, 2009, 20102.Fisa de informatii generale(datata, semnata, stampilata)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Existenta livrarii de produse in ultimii 3 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt aut. contractante sau clienti privati in vederea sustinerii capacit. tehnice - Decl.priv.lista cu princip. livrari de prod. similareefect. in ultimii 3 ani.2.Autorizatia sanitara pentru mijloacelede transport3.Verificarea calitatii produselor ofertate prin prezentarea de : Buletine de analize a produsului ofertat emise de laboratoare de analiza acreditate RENAR(sau echivalent) Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de management pentru siguranta alimentului.Cerinta minima: Prezentarea de certificate sau documente emise deorganisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care atesta respectarea de catre ofertant (pentru furnizor) a standardelor de asigurarea a calitatii conform HACCP/ ISO 22000 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 11:50