Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 357398
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL ONESTI
Numar invitatie: 357398/07.02.2014
Denumire contract: achizitie produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ONESTICod fiscal: 4278825, Adresa: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Telefon: +40 0234323111, Fax: +40 0234314229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PERCHIULUI NR.1, Onesti, Romania, cod postal: 601048, telefon: +40 0234323111, fax: +40 0234314229, persoana de contact: SILVIA GABRIELA ONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Perchiului nr.1, Onesti, secretariat, et.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie produse lactate, 4 loturi, conform anexei B;valoarea minima reprezinta valoarea estimata pt.prezenta procedura (143.415 lei pana la 31.12.2014); valoarea maxima reprezinta valoarea estimata cu posibile suplimentari (179.268, 75 lei pana la 30.04.2015);eleborarea si evaluarea ofertelor se va face conform cantitatilor specificate pana la 31.12.2014;Optiuni: conform art.6.3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 415 - 179, 268.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a fiecarui lot (conform anexei B); perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;cont de garantii : RO26TREZ0625006XXX002148 deschis la Trezoreria Onesti;pentru ofertantii care doresc sa depuna garntia in alte valute, se va face echivalenta la cursul BNR din data anterioara limitei de depunere a ofertelor cu 5 zile;Garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara ( in original), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, op sau suma in numerar la caseria Spitalul Municipal Onesti, prin virament bancar, in contul de garantii al autoritatii contractante RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti, conf.art.86, alin.1 din HG 925/2006;
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului , fara TVA;? Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara ( in original), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, op sau suma in numerar la caseria Spitalul Municipal Onesti, cu OP in contul de garantii al autoritatii contractante RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F2;2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F8 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) Manager ? Dr. Secara Oana Mihaelab) Comisia de achizitii formata din: - As. Tiru Liliana ? Director Ingrijiri(presedinte);
- Dr. Coman Raluca ? S.S.C.I.N(membru);
- Ec. Butnaru Paul ? Birou Achizitii Publice(membru);
- Dr.Branzaniuc Adrian - Director Medical (membru de rezerva);
- ec.Onu Silvia Gabriela- Sef birou achizitii(membru de rezerva);3.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatilor sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar (copie)din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelelor/candidaturilor;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare si prezentare Formular F9 ;5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) - copie din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor; in situatia in care emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, conform art.11, alin.4 din HG 925/.2006; 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original , copie "conform cu originalul" sau copie legalizata);2.Autorizatie de functionare emisa de primaria de pe raza caruia ofertantul isi desfasoara activitatea(altele echivalente)-copie, conform OG 99/2000, art.6 si 8;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari(prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau un client , sau o declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic, in situatia in care din motive obiective nu se pot obtine documentele de mai sus) certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2014 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer