Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PRODUSE PANIFICATIE


Detaliu pentru invitatia numarul 110886
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Cod de identificare fiscala: 4448067
Adresa: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Targu Jiu
Telefon: 0253237804
Fax: 0253237804
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE PRODUSE PANIFICATIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: 1.Paine neagra sub forma de chifla 200g fara sare - 400 buc/zi.2.Paine neagra sub forma de chifla 100g fara sare - 850 buc/zi.3.Paine neagra sub forma de chifla 200g cu sare - 450 buc/zi.4.Paine neagra sub forma de chifla a 100 g cu sare - 950 buc/zi.5.Paine alba sub forma de chifla 200g fara sare - 10 buc/zi.6.Paine alba sub forma de chifla 100g fara sare - 20 buc/zi.7.Paine alba sub forma de chifla 200g cu sare - 40 buc/zi.8.Paine alba sub forma de chifla 100g cu sare - 80 buc/zi.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 14.01.2008 15:12
Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TG-JIU, STR.PROGRESULUI, NR.18, JUD.GORJ
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean Tg-Jiu, Str.Progresului, nr.18, Tg-Jiu, Jud.Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie eligibilitate.2.Certificate fiscale.3.Copie dupa Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului.4.Prezentare generala.5.Certificat calitate ISO.6.Experienta similara.7.Declaratie cu dotarile cu utilaje.8.Declaratie cu numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate.9.Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari.10.Copie dupa bilantul contabil avizat la 30.06.2007.
Documentatia de atribuire este atasata sub forma de fisier.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer