Achizitie publica - Achizitie produse papetarie
Detaliu pentru invitatia numarul 326916
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326916/16.05.2012
Denumire contract: Achizitie produse papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL VALCEACod fiscal: 2540767, Adresa: Str. Scuarul Revolutiei nr.1, Rm. Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250.732418, Fax: 0250.732418
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Scuarul Revolutiei nr.1, Rm. Valcea, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240157, telefon: +04 0250732418, fax: +04 0250732418, persoana de contact: DUMITRU PATRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tribunalul Valcea, Str. Scuarul Revolutiei nr.1, Rm. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse papetarie, ace, agrafe, dosare, biblioraft, hartie scris, hartie copiator.
II.1.6) CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.500leiGarantia de participare se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, formularul I(prezentare in original)- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (prezentare in original)- virament prin ordin de plata, in contul RO16TREZ6715005XXX000122, deschis la Trezoreria Rm. Valcea.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;c)in urma respingerii ca nefondata, in conditiile art.278^1alin.1 din OUG34/2006 de catre CNSC a contestatiei formulate in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator.Perioada de valabilitate a garantiei va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 zile incepand cu termenul limita de depunere a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- formular 4, original.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? formular 5, original.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 6, original.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- formular 7, original. Se solicita declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/candidatulnu are drept membrii in cadrul organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt cele prevazute la art.691 lit a, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Incadrarea in una din situatiile de mai sus atrage excluderea ofertantului din procedura.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Dinescu Petre- presedinte Tribunalul Valcea- Verdes Carmen Eugenia-vicepresedinte Tribunalul Valcea-Patru Dumitru-manager economic Tribunalul Valcea5. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind obligatia de plata la bugetul general consolidat, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.6.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind obligatia de plata la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.Indeplinirea conditiilor de plata a taxelor si impozitelor solicitate prin cele doua certificate constituie conditie de calificare.Aceste certificate vor fi prezentate in original sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru conformitate cu originalul.7.Cazierul fiscal in termen de valabilitate, fara inscrisuri sau mentiuni (prezentare in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru conformitate cu originalul.8. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 10, original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna toate aceste formulare.Subcontractantii vor completa formularul 7 si 10. Pentru persoanele juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa instanta teritoriala competenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are CAEN asociat obiectului contractului.Pentru persoanele juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.- Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani.Lista principalelor furnizari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta are obligatiade a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Documentele vor fi prezentate in original , in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul?., 2. Mostre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 13:59