Achizitie publica - Achizitie produse papetarie
Detaliu pentru invitatia numarul 347641
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347641/29.05.2013
Denumire contract: Achizitie produse papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL VALCEACod fiscal: 2540767, Adresa: Str. Scuarul Revolutiei nr.1, Rm. Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250.732418, Fax: 0250.732418
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Scuarul Revolutiei nr.1, Rm. Valcea, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240566, telefon: +40 0250732418, fax: +40 0250732418, persoana de contact: DUMITRU PATRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL VALCEA Str. Scuarul Revolutiei nr.1, Rm. Valcea, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240566,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse papetarie, ace, agrafe, dosare, biblioraft, hartie scris, hartie copiator, plicuri, role fax, sfoara
II.1.6) CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 536 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2500 lei. Garantia de participare se poate constitui conform art.86 (1) din OUG 925/2006 prin: -scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul prevazut, formularul 1 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurare(prezentare in original) - ordin de plata confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul Tribunalului Valcea RO16TREZ6715005XXX000122 deschis la Trezoreria Valcea. Ofertele ce nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Pentru IMM - reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare - ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrare in categoria IMM. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei - in urma respingerii ca nefondata, in conditiile art.278^1 alin.1 din OUG 34/2006 de catre CNSC a contestatiei formulate in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator. - in cazul cand contestatorul renunta la contestatie Garantia de participare se restituie conform al.1 si 2 art.88 din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta se stabileste cursul BNR din ziua in care este publicata invitatia de parcipipare. Perioada de valabilitate a garantiei va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 zile incepand cu termenul limita de depunere a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- formular 4, original.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? formular 5, original.Incadrarea in situatia prevazuta de art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 6, original.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- formular 7, original. Se solicita declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/candidatul nu are drept membrii in cadrul organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt cele prevazute la art.691 lit a, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Incadrarea in una din situatiile de mai sus atrage excluderea ofertantului din procedura.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Verdes Eugenia Carmen-presedinte-Dinescu Petre - vicepresedinte- Patru Dumitru-manager economic5. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind obligatia de plata la bugetul general consolidat, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind obligatia de plata la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele.Indeplinirea conditiilor de plata a taxelor si impozitelor solicitate prin cele doua certificate constituie conditie de calificare.Aceste certificate vor fi prezentate in original sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru conformitate cu originalul.7.Cazierul fiscal in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, fara inscrisuri sau mentiuni (prezentare in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata pe propria raspundere pentru conformitate cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna toate aceste formulare.Subcontractantii vor completa formularul 7 . Pentru persoanele juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa instanta teritoriala competenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are CAEN asociat obiectului contractului.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunr reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.- Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: MostreOperatorii economici implicati in procedura sunt obligati sa depuna mostre din fiecare produs ofertat (cerinta obligatorie si eliminatorie). Mostrele solicitate vor fi bine identificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de __________________ pentru achizitia de produse papetarie organizata de .....................?. Mostrele se vor preda pe baza de proces verbal de predare ? primire intocmit de ofertant. Dupa incheierea procedurii de achizitie, ofertantii isi vor putea ridica mostrele de la sediul autoritatii contractante sau le vor fi trimise prin curier pe cheltuiala ofertantului., Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani. Lista principalelor furnizari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Documentele vor fi prezentate in original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 07:47