Achizitie publica - achizitie produse parafarmaceutice si medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 339870
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339870/21.11.2012
Denumire contract: achizitie produse parafarmaceutice si medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURESCod fiscal: 15331312, Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Telefon: 0262-278975, Fax: 0262-228322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 262278975, fax: +40 262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 262278975, fax: +40 262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie produse parafarmaceutice si medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Autoritatea contractanta va incheia un contract pe o perioada de 12 luniin urma aplicarii procedurii cerere de oferta cuoperatorul ecomonic declarat castigator , dupa criteriul , , pretul cel mai scazut?2. Caracteristicile tehnice ramannemodificate pe toata durata contractului.3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini.4. Cantitatile care ar putea fi achizitionate pe durata contractului sant prevazute in anexa 1, 2 si 3 la caietul de sarcini5.Calendarul estimativ al incheierii contractului: octombrie 2012-octombrie 2013, cu urmatoarele precizari : cantitatile vorputea fi diminuate sau majorate in functie de necesitati cu un procent de 10%.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 638.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
VVALOARE GARANTIE ? 8.012 LEIGarantia de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA sitrebuie sa fie valabila 60 zile de la data limita de depunere a oferteiin valoare de8012 ron.Garantia de participare se poate constitui prin ordin de plata confirmat de banca , in contul autoritatii contractante numarul RO95TREZ 4365006XXX000125 deschis la Trezoreria Baia Mare si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform FORMULAR 10.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2006) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn situatia cand, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant, acesta pierde suma de4.006, 38 leidin garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Aceasta poate fi constituita 1. in oricare din urmatoarele forme , respectiv: printr- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ; prin depunerea unor sume in numerar la casierie cand garantia de buna executie este redusa ca valoaresau daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale .2. sau in functie de valoare astfel : printr- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin depunerea unor sume in numerar la casierie cand garantia de buna executie este redusa ca valoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerintanr 22. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr.3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr 4Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al 4 ?lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a) cu persoane ce detin functii de conducere, cu persoanelece detin functrii de decizie in cadrul autoritatii contractante cele nominalizate in formularul 4 respectiv : Nicolae Boitor, Maria Griguta, Lavinia Orzac, Dorina Toma, Marius Valean, Coman Maria, Muresan Daniela, Daniluc Eva este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constator emis de de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii Generale din care sarezulte cifra de afaceriglobala pe ultimii 3 ani respectiv: 2009 ;2010; 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind Lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 ani.Cerinta nr.2Dovada ca dispune de mijloace de transport reglementare pentru transportul in teritoriu a medicamentelor solicitate de principalele locatii ale DGASPC MM
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 09:00