Achizitie publica - Achizitie produse pentru ingrijire personala, detergenti si alte produse pentru curatenie si accesorii curatenie, menaj, uz casnic
Detaliu pentru invitatia numarul 320540
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320540/21.02.2012
Denumire contract: Achizitie produse pentru ingrijire personala, detergenti si alte produse pentru curatenie si accesorii curatenie, menaj, uz casnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBACod fiscal: 9266163, Adresa: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Alba Iulia, Telefon: 0258818266, Fax: 0258817037
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258818266, fax: +40 0258817037, persoana de contact: Mircea Alion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul autoritatii contractante, in Sala de sedinte din cadrul Complexului Arnsberg, str. Mihai Viteazu, nr. 2, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse pentru ingrijire personala, detergenti si alte produse pentru curatenie si accesorii curatenie, menaj, uz casnic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare ?produse pentru ingrijire personala, detergenti si alte produse pentru curatenie si accesorii curatenie, menaj, uz casnic? la unitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Alba
II.1.6) CPV: 39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: (conf. art. 278^1 din OUG 34/2006) - 1, 5% din valoarea maxima estimata a acordului cadru.Valoarea garantiei de participare: 2.700 lei, fara TVA.Modul de constituire al garantiei de participare: conforn art. 86, alin.1 din HG 925/2006 sau con fart 86, alin 5 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, reprezentand5%din valoarea totala, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent incheiat. Aceasta se constituie conform Hot. 1045/2011 priv. modif art 90 alin 3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se completeaza formularul Declaratie privind Lista principalelor livrari, realizate in ultimii trei ani din Sectiunea Formulare anexata prezentei documentatii. Contractele similare realizate in ultimii 3 ani trebuie sa aiba o valoare totala, fara TVA de minim: 36.000 lei sau echivalentul in euro. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Ofertantii au obligatia prezentarii de mostre pentru produsele solicitate. Ofertantul care nu va depune oferta si mostrele pentru toate produsele solicitate va fi descalificat de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul in care mostrele prezentate nu corespund cu caracteristicile tehnice solicitate si prezentate in Anexa nr. 1 a Caietului de sarcini ? Centralizatorul de oferta -oferta va fi declarata neconforma. Ofertantii au obligatia de a depune mostrele pana la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila pe www.e-licitatie.ro sau se poate obtine de la sediul DGASPC Alba, Serviciul Achizitii, Patrimoniu, Tehnic si Administrativ.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 15:55