Achizitie publica - Achizitie produse software pentru computer
Detaliu pentru invitatia numarul 334015
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334015/21.08.2012
Denumire contract: Achizitie produse software pentru computer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin Sucursala Electrocentrale Craiova, str Unirii nr. 147, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 351403446, fax: +40 251594837, persoana de contact: Serviciu Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Craiova, str Unirii nr. 147, Craiova, sala de licitatii etaj III
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse software pentru computer
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse software pentru computer conform cerintelor specificatiei tehnice
II.1.6) CPV: 48100000-9 - Pachete software pentru industrie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Oferta completa = 600 leiPerioada de valabilitatea garantiei pentru participare: cel putin60 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante . Nota: suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria autoritatii contractante de catre ofertant este de 5000 lei.Cont RO 08BRDE 170SV50281981700, BRD Sucursala CraiovaPentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SE CRAIOVA ;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare asfel: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari depusa de furnizor la Serviciul Comercial al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului de ambele parti contractante; Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale. In acest caz furnizorul are obligatia in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului conform celor mentionate in H.G. nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin (3) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea.Prezentare Formular 5. Documentul va fi prezentat in original.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Prezentare Formular 6 . Documentul va fi prezentat in original.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele (conform art. 9 din OrdinANRMAP 509/2011). Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea conform cu originalul.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentare Formular 7.Documentul va fi prezentat in original.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentare Formular 12Documentul va fi prezentat in original.- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69? din OUG 34/2006.Prezentare Formular 13. Documentul va fi prezentat in original.Persoanele care detin func?ii de conducere in cadrul autorita?ii contractante sunt: Viorel Tudor- Director SE Craiova;Mariana Iordan - Director Economic;Vergil Soare - Director Comercial;Mioara Vaduva ? cons. Jr. Princ. - pentru Persoane juridice/fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaNota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta ptr. conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie ?conform cu originalul.Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Documentulva fi prezentat in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Persoane juridice /fizice straine: PrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentulva fi prezentat in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, insotita de recomandari pentru principalele livrari. Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantuluide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este este atasatala invitatia de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 12:09