Achizitie publica - Achizitie; ?Profile metalice laminate la cald (conform Anexa 1) si Panouri termoeficiente triplu strat din tabla de otel ? strat 100 mm vata minerala ?tabla din otel( conform Anexa 2)?
Detaliu pentru invitatia numarul 322222
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322222/20.03.2012
Denumire contract: Achizitie; ?Profile metalice laminate la cald (conform Anexa 1) si Panouri termoeficiente triplu strat din tabla de otel ? strat 100 mm vata minerala ?tabla din otel( conform Anexa 2)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC Termoelectrica S.ACod fiscal: 13293638, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI, Bucuresti, sector 2, Bucuresti, Telefon: 303.74.50, Fax: 303.75.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Chiscani, str.Principala, nr.317, jud. Braila, Chiscani, Romania, cod postal: 817025, telefon: +40 239611550, fax: +40 239664572, persoana de contact: Secretariat etj II
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se vor deschide la sediul SE Braila, situat in comuna Chiscani, str. Principala nr. 317, jud. Braila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie; ?Profile metalice laminate la cald (conform Anexa 1) si Panouri termoeficiente triplu strat din tabla de otel ? strat 100 mm vata minerala ?tabla din otel( conform Anexa 2)?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: : Seachizitioneazamaterialelenecesare construirii unui perete despartitor intre blocurile 2 si 3 in corpul intermediar si sala cazane. Achizitia este impartita in doua loturi dupa cum urmeaza: Lotul 1 ? Presupune achizitia a 56.639 kg de profile laminate tip UNP, HEA si L, de diferite dimensiuni, si achizitia a 5120 Kg tabla diferite grosimi. Dimensiunile si cantitatile exacte pe fiecare tip sunt specificate in Anexa 1Lotul 2 ? achizitiaa 1962 mp, panouri termoeficiente, triplu strat, din tabla de otel ? strat de 100 mm vata minerala ? tabla din otel (impreuna cu elementele structurale si de fixare), de diferite dimensiuni. Dimensinile si cantitatile pentru fiecare tip de panou in parte sunt specificate in Anexa 2
II.1.6) CPV: 44334000-0 - Profile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 417, 376.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare : - 2.700 leipentru Lotul 1;
- 3.500 lei pentru Lotul 2;
- 6.200 lei pentru Lotul 1 si Lotul 2Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorFormele sub care se accepta constituirea garantiei pentru participare sunt: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formular 11A- ordin deplata vizat de banca in contul unitatii contractante.Garantia de participare se poate depune in contul SE Braila: 88CRDZ027A010940476001 deschis la MKB NEXTEBANK- Sucursala Braila.- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariGarantia de participare consituita in una din formele mentionate anterior se va prezenta in original la depunerea ofertei. Neprezentarea acesteia atrage dupa sine respingerea oferteiPropunerea tehnica se va face in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, respectandu-se toate prevederile acestuiaGarantia de participare se va elibera conform prevederiloe art. 88 din HG 925 /2006.Dca un ofertant depune o contestatie care este respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, atunci in conformitate cu prevderile art 278^1 din oUG 34/2006, se va retine din garantia de participare urmatoarele sume: * Lotul 1 - 1842, 05 lei reprezentind 1% din valoarea estimata a Lotului 1;* Lotul 2 - 2331, 71 lei reprezentind 1% din valoarea estimata a Lotului 2;Lotul 1 + 2 - 4173, 68 lei reprezentind 1% din valoarea estimata a Lotului 1 + Lotului 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se va prezentadeclaratie pe proprie raspundere , semnata si parafata de reprezentatul legal al ofertantului si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa formularul nr.10semnat si parafat de reprezentatul legal al ofertantuluiOfertantul poate fi exclus din procedura daca se afla in una din urmatoarele situatii: ? a intrat in faliment ca urmarea hotararii pronuntate de un judecator sindic;? nu si-a indeplinit conditiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul consolidat al statului si la bugetele locale -se vor prezenta documente din care sa reiasa plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat si la bugetele locale;? in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiiile contractuale, din motive imputabile ofertantului;? a fost condamnat in ultimii 3 ani printro hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de autoritatea contractanta in scopul indepliniri citeriilor de calificare sau selectie* Se va prezenta Declaratie de participare cu oferta independenta? « Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta » conform model anexat;* Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din OUG 34/2006. Detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante urmatoarele prsoane: Ing. Adrian Pintilie - Director ; Ing. Adrian Neculau - Director adjunct Exploatare; Ing. Nicu Stoica - Director Adjunct Mentenanta; Ing. Dan Savoiu - Ing. Sef Exploatare; Ing. Dan Mircea Popa - Ing. Sef Mentenanta; ec. Manuela Avram - Director Adjunct Economic; ing. Alice Ercuta- Sef Serv. Achzitii - Desfacere; ing. Marieta Filiuta- Secretariat General; ing. Mileschin George - Sef Serv. Tehnic Exploatare; ing. Iulian Sandu - Sef Serv.Tehnic Mentenanta*certificat de atestare fiscala. Cerificatele vor consemna datoriile scadente in luna anterioara deschiderii ofertelor; Se vor prezenta;* Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiprezentat in una din formele: in original; copie legalizata sau copie conform cu originalul* Informatii Generale ? se va completa formularul 11
Capacitatea economica si financiara
Descriere: * bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente;, * declaratie privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sa nu fie mai mica de: 834.000 leipentru Lotul 1 + Lotul 2;368.000 lei pentru Lotul 1;466.000 lei pentru Lotul 2Raportarea se va face la cursul mediu BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: * lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari (lotul 1 si Lotul2), * certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produselor identificata prin referire laspecificatii sau standarde relevante( pentru Lotul 1 si Lotul 2) * se vor prezenta dovezi privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii (conform precizarilor din caietul de sarcini): ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 11:51