Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie proiect tehnic si executare lucrari aferente proiectului "Optimizarea instalatiilor de producere apa calda menajera cu ajutorul energiei solare, cu instalatiile clasice de producere apa calda menajera?.


Detaliu pentru invitatia numarul 333068
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIU
Numar invitatie: 333068/03.08.2012
Denumire contract: Achizitie proiect tehnic si executare lucrari aferente proiectului "Optimizarea instalatiilor de producere apa calda menajera cu ajutorul energieisolare, cu instalatiile clasice de producere apa calda menajera?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "DR. GH. PREDA" SIBIUCod fiscal: 4240871, Adresa: STR. DR. D. BAGDASAR NR. 12, Sibiu, Telefon: 0269/212928, Fax: 0269/212928
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie proiect tehnic si executare lucrari aferente proiectului "Optimizarea instalatiilor de producere apa calda menajera cu ajutorul energieisolare, cu instalatiile clasice de producere apa calda menajera?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia consta in executia proiectului tehnic si a lucrarilor aferente implementarii proiectului ?Optimizarea instalatiilor de producere apa calda menajera cu ajutorul energiei solare, cu instalatiile clasice de producere apa calda menajera? care contine urmatoarele: - sistem de vane cu 3 cai (pentru interconectarea sistemului clasic de producere apa calda menajeracu cel de panouri solare)- automatizare vane cu 3 cai (senzori, termostate, motoare pas cu pas )- tablouri de legaturi automatizari panouri solare la automatizari cazane (panouri de comanda, pompe de circulatie )- UPS + stabilizator tensiune- Scari si pasarele necesare accesului la panourile solare in conditii de siguranta si de respectare a normelor de protectia muncii
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 381.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 2.200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire : scrisoare de garantie bancara ( formular 12 ), sau orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG nr. 925/2006 ; garantia de participare mai poate fi constituita prin OP in contul RO98TREZ5765006XXX011373 deschis la Trez. Mun. Sibiu sau prin depunere de numerar la casieria institutiei, str. Dr. Bagdasar, nr 12, Sibiu
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului.Garantia de buna executiese constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, care devine anexa la contract, cf prevederilor art 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie mai poate fi constituita si prin retineri succesive din facturile emise, cf prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006 - completare formular 45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 5 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 zile. Acesta va fi depus, conform art. 5 din Ordinul 509/2011, sub una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale - completare formular 6 (cu completarea cifrei de afaceri in domeniul "instalatii in constructii"). Nivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani: 220.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - completare formular 7, 2.Dovada indeplinirii a cel putin un contract de executie lucrari similare in valoare de minim 101.000 lei fara tva, care include lucrari de instalatii panouri solare si a unui contract de servicii care includeproiectare de instalatii panouri solare in valoare de minim 8.400 lei fara tva.Ofertantul va depune copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul, (copii integrale sau dupa partilerelevante ale contractelor) insotite de cate o recomandare scrisa din partea achizitorului, privind modul de indeplinire al contractelor prezentate, pentru fiecare din contractele prezentate., 3. Informatii privind personalul ofertantului si personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului: completare formular 8 - Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si formular 9 - Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului.Personalul propus pentru administrarea si executia contractului trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: 1 - Un responsabil tehnic cu executia lucrarilor ? inginer constructii civileDocumente doveditoare : - CV model european(dupa evaluarea ofertelor depuse, operatorul economic clasat pe locul I va depune, in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV, copii ale urmatoarelor documente: - diploma de absolvire- contract de munca vizat de ITM sau angajament de participare cf art 188 alin 3 lit b) din OUG 34/2006- dovada experintei intr-un proiect similar- atestat RTE valabil la data limita de depunere a ofertelor), 2 - Un inginer specializat in instalatii in constructii, absolvent studii superioare de lunga durata.Documente doveditoare : - CV model european(dupa evaluarea ofertelor, operatorul economic clasat pe locul I va depune, in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV, copii ale urmatoarelor documente: - diploma de absolvire- contract de munca vizat de ITM, sau angajament de participare cfart. 188 alin 3 lit b) din OUG 34/2006- dovada experientei intr-un proiect similar), 4.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. Completare formular 10 - Lista subcontractorilor si specializarea acestora.In cazul unei asocieri, doar membrul desemnat lider al asocierii va prezenta acest formular.In formular vor fi inclusi toti subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10 % din valoarea contractului.Fiecare subcontractant va prezenta urmatoarele formulare: - declaratie privind neincadrarea in prevederileart 180 din OUG 34/2006- declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- declaratie privind calitatea de participant la procedura- fisa de informatii generale, (fara cifra de afaceri) Certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru furnizare/montare instalatii solare. In cazul unei asocieri, cel putin membrul desemnat lider al asocierii va prezenta acest certificat., Certificat ISO 14001 sau echivalent, pentru furnizare/montare instalatii solare. In cazul unei asocieri, cel putin membrul desemnat lider al asocierii va prezenta acest certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer