Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie proteze


Detaliu pentru invitatia numarul 343113
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Numar invitatie: 343113/26.02.2013
Denumire contract: Achizitie proteze
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CARACALCod fiscal: 4395086, Adresa: str.plevnei nr.36, Caracal, Telefon: 0249512884, Fax: 0249512373
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la www.e-licitatie.roMostrele se vor trimite la sediul Spitalului Municipal Caracal , str.Plevnei nr.36, Caracal, Romania, cod postal: 235200, telefon: +40 249512880, fax: +40 249512373, persoana de contact: Firanescu Nicoleta, conform cerintelor de la pc. III.2.3.a) din Fisa de date a achizitiei.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie proteze
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Proteze pt. PN de endoprotezare , conform descrierii din Anexa B a prezentei Fise de date a achizitiei .
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 875 - 366, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare (GP)este 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta. Cuantumul GP este specificat in Anexa B a Fisei de date a achizitiei, la fiecare lot in parte . Trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor) .Trebuie sa fie irevocabila. Mod de constituire : -1) prin virament bancar ( inclusiv ordin de plata) in contul Spitalului Municipal Caracal, cod fiscal 4395086, cod IBAN nr. RO04TREZ5075006XXX003763 deschis la Trezoreria Caracal., -2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. -3) Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. In cazul in care GP se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se poate utiliza modelul din Sectiunea Formulare. In orice situatie, GP obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) cu documentele de calificare pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor on line in SEAP , ora stabilita de sistemul electronic .In situatia in care GP se constituie prin instrumente de garantare, acesteavor fi prezentate la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de GP in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Dovada constituirii GP se va prezenta in limba romana.Neprezentarea GP pana la data si ora limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea GP se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP in cazurile si in conditiile prevazute de lege. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP. Echivalenta pt. o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 4 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILTATEA . Va fi prezentata in original.Cerinta nr. 2 Operatorul economic ofertant trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 5 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.Se vor depune : -certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general ) .Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original , copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetul local). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente (certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale) sau acestea nu vizeaza toate situatiile , atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele catre autoritatile locale , eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in traducere autorizata.Cerinta nr. 3 Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie publica in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va completa si depune FORMULARUL NR. 3 din Sectiunea FORMULARE , CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA. Va fi prezentat in original.Cerinta nr. 4 Ofertantii vor completa o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Se va completa si depune FORMULARUL NR. 6 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69¹ DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original. Referitor la declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie n sensul articolului mentionat sunt: Manager Dr. Conea Cristian Enache, Director Medical ? Dr. Savu Maria , Director Financiar-contabil Ec. Banciu Constanta, Director de ingrijiri medicale ? as. princ. Georoceanu Corenel , sef Birou Achizitii -cons.jur. Firanescu Nicoleta, ref. IA in cadrul Birou Achizitii ? Tecu Claudia , sef Serviciu Aprovizionare - ec. Sulger Dumitru; cons. jur. Patru Monica , medic primar ortoped dr. Popa Alexandra, medic specialist ortoped Sirbu Catalin Ionut, Cerinta nr.5 DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA PROFESIONALA - conform FORMULARULUI NR. 8 din Sectiunea FORMULARE. Cerinta nr. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului .Se va depune CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original , in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru conformitate, operatorul economic clasat pe locul I il va depune la cererea autoritatii contractante in original sau copie legalizata . Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Cerinta nr. 2.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii privind autorizarea activitatii de comercializare a dispozitivelor medicale, care sa cuprinda producatorii pentru care firma este inregistrata ca distribuitor. Producatorul produsului ofertat trebuie sa se regaseasca in acest aviz de functionare. Avizul de functionare este solicitat in conformitate cu prev. HG nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii , cu modificarile si completarile ulteriaore , ale OMS nr. 1636/ 2004 , cu modificarile si completarile ulteriaore, pt. aprobarea Normelor metodologicede aplicarea Legii nr. 176/ 2000 privind dispozitivele medicale , republicata, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala .Se poate depune echivalent al acestui document . Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de operatorul economic ofertant.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA, continand si informatii generale ( cf. art. 185 alin. 1 litera c din OUG nr. 34/ 2006 , modificata si completata).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In conformitate cu art. 188 alin.1 litera d din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, va fi depusa declaratie de conformitate pentru produsul ofertat pentru confirmarea marcajului CE emis de un organism abilitat care atesta conformitatea produsului cu cerintele Directivei Europene 93/42/ EEC., In conformitate cu art. 188 alin.1 litera e din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, vor fi depuse mostre .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer