Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica - Produse de panificatie ( paine;chifle )


Detaliu pentru invitatia numarul 278571
Autoritate contractanta
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
Cod de identificare fiscala: 4344406
Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1, Targoviste
Telefon: 0245-210450
Fax: 0245-210450
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie publica - Produse de panificatie ( paine;chifle )
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: -Franzela alba(la 200g)-157000 buc/an;
-Paine alba feliata(la 400g)-11250 buc/an;
-Chifle(la 50g)-19500 buc/an.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.02.2011 14:30
Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Asistenta SocialaStr.Calea Domneasca, nr.216, loc.Targoviste, jud.Dambovita.
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Directiei de Asistenta Sociala, Str.Calea Domneasca, nr.216, loc.Targoviste, jud.Dambovita.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 93, 650 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Prezentarea documentelor solicitate: Declaratia privind eligibilitatea(art.180 din OUG 34);Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Declaratia privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3ani;Ultimul bilant contabil;Documentele privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul de stat;Copie de pe CUI;Copii dupa documentele de infiintare ale operatorului economic;Certificatul constatator emis de Registrul Comertului;Declaratia privind lista cu principalele livrari de produse panificatie in ultimii 3ani;Autorizatie DSP de functionare;Autorizatie sanitar-veterinara pentru siguranta alimentelor;Standarde de asigurare a calitatii(SR EN ISO 9001/2008;ISO 22000:2005;OHSAS 18001:2007;ISO 14001:2004);Certificat ISO H.A.C.C.P.privind siguranta alimentelor.Cuantumul"Garantiei de participare"este de 936.50 Ron.
Documentatia de atribuire se poate obtine prin mijloace electronice (din SEAP - accesand fisierul din partea dreapta-jos "Documentatie si clarificari".
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer