Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica - Produse de panificatie(chifle;paine)


Detaliu pentru invitatia numarul 306340
Autoritate contractanta
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
Cod de identificare fiscala: 4344406
Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1, Targoviste
Telefon: 0245-210450
Fax: 0245-210450
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie publica - Produse de panificatie(chifle;paine)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Franzela alba (la 200g)- 157000 buc/an;Paine alba feliata (la 400g) - 11250 buc/an;Chifle (la 50g) - 19500 buc/an
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 01.08.2011 11:09)
Data publicarii: 25.07.2011 15:11
Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Asistenta Sociala, Str.Calea Domneasca, nr.216, loc.Targoviste, jud.Dambovita.
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Directiei de Asistenta Sociala, Str.Calea Domneasca, nr.216, loc.Targoviste, jud.Dambovita.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 93, 650 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Prezentarea documentelor solicitate: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind art.181 din OUG nr.34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani;Ultimul bilant contabil;Copie CUI;Copii de pe documentele de infiintare;Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului;Certificat fiscal privind taxele si impozitele locale si bugetul de stat;Certificat ISO HACCP privind siguranta alimentelor;Certificat ISO : - Sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001/2008);
- ISO 22000:2005; OHSAS 18001:2007;ISO 14001:2004;Autorizatie sanitar-veterinara pentru siguranta alimentelor;Autorizatie DSP de functionare.Garantia de participare este in cuantum de 936.50 Ron.
Documentatia de atribuire se poate obtine prin mijloace electronice ( din SEAP) - accesand fisierul din partea dreapta -jos "Documentatie si clarificari".
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer