Achizitie publica - Achizitie publica - Produse de panificatie(paine,chifle)
Detaliu pentru invitatia numarul 338327
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338327/29.10.2012
Denumire contract: Achizitie publica - Produse de panificatie(paine, chifle)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 4344406, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1, Targoviste, Telefon: 0245-210450, Fax: 0245-210450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.Calea Domneasca, NR. 216, Targoviste, Romania, cod postal: 130078, telefon: +40 371107134, fax: +40 245640694, persoana de contact: Mitrescu Simona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei de Asistenta Sociala Targoviste, str.Calea Domneasca, nr.216
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica - Produse de panificatie(paine, chifle)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de paine si produse de panificatie-paine alba feliata(400g)si chifle(50g)pentru Cantina de ajutor social si centrele din cadrul DAS Targoviste.
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 254 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1742.54 lei(1%din valoarea estimata a contractului, fara TVA);Garantia de participare se retine in conditiile art.278(1) din OUG nr.34/2006Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile).Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cumodificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentareadocumentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art.180Cerinta minima si obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art.180 din OUG 34/2006 ? Formularul nr. 1Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Art.181- Formular 1bis-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat(copie lizibila cu mentiunea?conforma cu originalul?), situatie scadenta in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local(copie lizibila cu mentiunea?conforma cu originalul?), situatie scadenta in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Documentele privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c1), lit.d) din OUG NR.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.III.Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului nr.314/2012-? Formularul nr. 2, nr.2bisIV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG nr.34/2006- Formularul nr. 3(se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul cf.Ordinul ANRMAP nr.170/2012)Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Director general-ing.Stanescu Delia-Director economic-ec.Badea Ionela-Consilier juridic-jr.Nica Cristina-Responsabil achizitii publice-jr.Mitrescu Simona;ing.Mihai Iuliana I.Informatii privind inregistrareaPrezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Leg.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice;Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.II.Documente privind apartenenta la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea contractului1.Licenta de fabricatie pentru paine si produse de panificatie(original sau copie lizibila cu mentiunea?conforma cu originalul?), conform Ordinului nr.357/26.05.2003 pentru aprobarea regulamentului cu privire la acordarea, suspendarea si retragerea licentelor de fabricatie agentilor economici care desfasoara activitati in domeniul productiei de produse alimentare emis de Ministerul Agriculturii, Alimentatiei siPadurilor.2.Autorizatie sanitara de functionare pentu producator sau producator si comerciant conform Ord.1030/20.08.2009 privind aprobarea prosedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire si functionare a obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei, emis de Ministerul Sanatatii- Directia de Sanatate Publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3ani, sa fie de min. 170.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3.Aviz sanitar-veterinar pentru spatiul de productie si spatiul de depozitare., 4.Autorizatie sanitara de functionare pentru masinile de transport alimente implicate in derularea contractului., 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte avand ca obiect livrarea de paine siproduse de panificatie ale caror valori cumulate sa fie de min 170000 lei(fara TVA)., 2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare utilaje siechipamente tehnice care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului. 1.Sistem de management al calitatii, 2. Sistem de management alsigurantei alimentelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 09:32