Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA articole hartie si papetarie necesare bunei desfasurari a Proiectului ?Formarea continua a profesorilor de Limba Romana in societatea cunoasterii?- ID 63576
Detaliu pentru invitatia numarul 322872
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322872/28.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICAarticole hartie si papetarienecesare bunei desfasurari a Proiectului?Formarea continua a profesorilor de Limba Romana in societatea cunoasterii?- ID 63576
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BOTOSANICod fiscal: 3372254, Adresa: str. N. IORGA nr. 28, Botosani, Telefon: 0231584050, Fax: 0231584052
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. N. IORGA nr. 28, Botosani, Romania, cod postal: 710213, telefon: +40 231584050, fax: +40 231584052, persoana de contact: CONSTANTIN ASTANCAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICAarticole hartie si papetarienecesare bunei desfasurari a Proiectului?Formarea continua a profesorilor de Limba Romana in societatea cunoasterii?- ID 63576
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de articole hartie si papetarienecesare bunei desfasurari a Proiectului?Formarea continua a profesorilor de Limba Romana in societatea cunoasterii?- ID 63576Produsele cu caracteristicile minimale si cantitatile necesare sunt prevazute in Caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 442 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent de furnizare, fara TVA, conform prevederilor art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.Constituirea acesteia, conform art. 90 alin. (1)din H.G. nr. 925/2006, se poate face astfel: (1) a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Completare FORMULAR NR. 9 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 3;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularului 4- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulNOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent - Completarea Formularului 14- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul Inspectoratului Scolar Judetean Botosani: - Inspector Scolar General: Ada Alexandrina Macovei- Inspector Scolar General Adjunct I: Daniel Botezatu- Inspector Scolar General Adjunct II: Horia Alexandru Negrescu- Contabil Sef : Rodica Rosca- Consilier Juridic: Carmen Stoian- Audit: Adela IordachescuMembrii comisiei de evaluare : Astancai Constantin, Hrincescu Alexandra, Mihaela Achihaitei, Ciurea Aurelia, Carmen PrelipceanuMembri supleanti: Sebastian Mihalache, Elena Abrahamfi Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 160.000 lei faraTVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 10:33