Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica chifle de 100g.


Detaliu pentru invitatia numarul 323797
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALULMUNICIPAL SFANTU DOCTORI COSMA SI DAMIAN'
Numar invitatie: 323797/09.04.2012
Denumire contract: Achizitie publicachifle de 100g.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL SFANTU DOCTORI COSMA SI DAMIAN'Cod fiscal: 4327367, Adresa: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Telefon: 0230 564071, Fax: 0230 562636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400, telefon: +40 230564067, fax: +40 230562636, persoana de contact: comp.Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publicachifle de 100g.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 240000 chifle de 100g.
II.1.6) CPV: 15811200-8 - Chifle (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de particiapre=800lei , cuvalabilitate cel putin 60 zile de la data limita de depunere aofertelor.Modalitate de constituire: -depunere numerar la caserie, -cu ordin de plata , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Suma va fi depusain contul autoritatii contractante RO10TREZ5955006XXX002079, deschis la Trezoreria Municipiului Radauti, astfel incat ladata deschiderii ofertelor suma sa apara in extrasul decont.Operatorii economici care opteaza pentru aceasta modalitate vor prezenta o copie a ordinului de plata vizat de organele bancare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus .Ofertantii care dovedesc prin documentestatutul de I.M.M. beneficiaza dereducerea cu 50%a cuantumuluigarantieide participare ( art.16 din Legea 346/2004).Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind egibilitatea .Cerinta obligatorie: completare formular 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent. Vor fi descalificatiofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 .Cerinta obligatorie: completare formular 12B.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.completare formular 12DVor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin1 din OUG34/2006 completare formular 12EVor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.5Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilormici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Formularul 3.NOTA: Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuiresunt: -Manager: ing. Dorin Tibeica-Director finaciar contabil: Ec. Gafitescu Rodica Lacrimioara.-sef serv.Ec.Popa Gheorghe-Jurist : Jr.Robu Dorin-Sef comp. achizitii: ing.Gafitescu Petru-Mag.Cucos Constantin Certificat constatator emis de ONRC.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa TribunalulTeritorial, in original , copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul eliberat cu cel mult 90 zile inainte de data desfasurarii procedurii, din care sa rezulte ca au inobiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate in cadrul acestei proceduri. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de comunicarea rezultatului procedurii , certificatul in original sau copie legalizata daca acesta a prezentat initial doar o copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale-Ultimul Bilant contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de la sediu autoritatii contractante , prin descarcare gratuita din SEAP, gratuit la sediul solicitantului cu suportarea costului expeditiei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer