Achizitie publica - Achizitie publica servicii de contabilitate pentru proiectul " A doua sansa , o noua sansa "
Detaliu pentru invitatia numarul 320298
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320298/16.02.2012
Denumire contract: Achizitie publicaservicii de contabilitatepentru proiectul " A doua sansa , o noua sansa "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului Caras SeverinCod fiscal: 3228780, Adresa: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Telefon: 0255214231, Fax: 0255216042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320112, telefon: +40 255214238, fax: +40 255216042, persoana de contact: Kristina Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Caras Severin , str.Ateneului nr.1 , Resita , Judetul Caras Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publicaservicii de contabilitatepentru proiectul " A doua sansa , o noua sansa "
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica servicii de contabilitatepentru proiectul "A doua sansa , o noua sansa " , pentru anul doi si trei de implementare a proiectului.
II.1.6) CPV: 79211000-6 - Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :1320 lei , perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorSe constituie prin : -virament bancar, confirmat de banca , in contul : RO07TREZ181501401X003353 , deschis la Trezoreria Resita ptr.Inspectoratul Scolar Judetean Caras Severin cod fiscal 3228780-scrisoare de garantie bancara -se utilizeaza Formularul4-se prezinta in original , valabila 90 zile-depunerein numerar la caseria unitatiiNeconstituirea acesteia pana la data si ora deschiderii ofertelor atrege respingerea ofertei.-ptr.operatorii ec. incadrati in categoria IMM -cuantumul acesteia 50% din suma, daca exista declaratie pe proprie raspundere a reprez. legal-daca sunt indeplinite conditiile art.278 ind.1 din OUG 34/2006 suma retinuta din garantie va fi de 660 lei-ptr. oferta depusa in asociere , aceasta se constituiein numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod similar totii membrii grupului de operatori economici-restituirea acesteia se face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din valoareacontractuluide servicii , fara TVASe constituie prin : -instrument de garantare emis de banca sau societate de asigurari-scrisoare de garantie bancarade buna executie -se completeaza Formularul 5 , se prezinta in original , contine denumirea autoritatii si precizeaza obiectul contractului , are inscrisa valabilitateasolicitatasi contine parafa lizibila a emitentului si /sau semnatura autorizata-suma depusa la caseria unitatii-se constituie ulterior semnarii contractului , in termenlimita convenitde catre parti si inscris in contract , prin retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturi partiale ; contractantulare obligatiade a deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organuluifiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibildistinct la dipozitiaautoritatii contractante ; suma initiala ce va fi depusanu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrareain situatiileprevazute la art.180din OG 34/2006-declaratie completata conform Formular 12A (din sectiunea "Formulare")2.Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 181 din OG 34 / 2006-declaratie completata conform formular 12B (din sectiunea "Formulare")Certificat de atestare fiscala eliberat de organulde administrare fiscala pe raza careiaisi are sediul socialoperatorul economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat , in luna anterioaracelei in care se depun ofertele , din care sa reiasa ca nu exista datorii -original sau copie conforma cu originalulCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul local , in luna anterioaracelei in care se depun ofertele , din care sa reiasa ca nu exista datorii-original sau copie conforma cu originalulIn cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelorla bugetul de stat , se vor prezenta toate ordinelede platadoveditoare a platilor la zi a acestor esalonari , in original sau copie conform cu originalul3.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta -se completeaza formularul Anexa 5 -din sectiunea formulare4.Declaratiepe proprie raspundere privindneincadrareain prevederileart.69din OG34/2006 cu modificarile si completari*se completeaza formularul nr.8 din sectiunea formulare ;Persoane cu functii de decizie : Doxan Adrian , Mircea Iacob Meila , Nuta Velcsof , Crisan Kristina , Podina Rodica , Ghiocel Ioan Vasile , Manda Gheorghe , Grebeldinger Daniel , Iorga Nistor , Palean Ioan , Korca Aurora , Stan Simona , Stan Manuela , Chiosa Ion , Diaconu Tudor Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului , in original sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" semnata si stampilata-ofertantul trebuie sa faca dovadaca are codul CAEN asociat obiectului contractuluiOfertantul clasat pe primul loc va prezentapentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind situatia economico-financiara-declaratie privind cifra de afaceri globala din care sa rezulte o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin50000 lei-Bilant contabil la 31.12.2010Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va furniza informatii privind capacitatea tehnica -se va depune declaratia privind lisata principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani, servicii de natura similaracontinand valori , perioade de prestare , beneficiari-ofertantul sa fi derulat in ultimii 3 ani un contract sau mai multe contracte de servicii similare , cu o valoare minima ( cumulata) de 50000 lei , exclusiv TVA-se prezinta copii de pe procesul verbal /procesele verbale de receptie, Informatii referitoare la studiile , pregatireaprofesionala si calificare ale persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului-prestatorul trebuie sa fie o persoana fizica sau juridica, -personal cu studii economice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesarea directa a fisierului publicat in SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 11:06