Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica servicii de turism si servicii conexe in vederea organizarii de evenimente simpozion pentru anul III de implementare


Detaliu pentru invitatia numarul 348303
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Caras Severin
Numar invitatie: 348303/12.06.2013
Denumire contract: Achizitie publicaservicii de turismsi serviciiconexein vederea organizarii de evenimentesimpozionpentru anul III de implementare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului Caras SeverinCod fiscal: 3228780, Adresa: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Telefon: +40 0255214231, Fax: +40 0255216042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320112, telefon: +40 0255214231, fax: +40 0255216042, persoana de contact: Kristina Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Caras Severin , str.Ateneului nr.1 , Resita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publicaservicii de turismsi serviciiconexein vederea organizarii de evenimentesimpozionpentru anul III de implementare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sunt necesare urmatoarele servicii: cazarea2 noptiin hotel, cu mic dejun incluspentru 100 persoane, 3 masade pranzpentru 100 persoane, 2 masa de searapentru 100 persoane, 4 coffe breakpentru 100 persoane, salapentru organizare simpozion cu capacitatea min 100 persoane, 3 sali cu capacitateamin / sala 35 persoane.
II.1.6) CPV: 55000000-0 - Servicii hoteliere, de restaurant si de vanzare cu amanuntul (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :240 lei; perioadade valabilitate60 zile;Se constituieprin viramentbancarin contul : RO07TREZ181501401X003353 deschis la Trezoreria Resitaptr.InspectoratulScolarJudeteanCaras Severin , cod fiscal 3228780 ; scrisoarede garantiebancara , se utilizeazaformularul 4-se prezinta in original, valabilitate90- zile; depunere innumerar lacaseria unitatii ; instrument de garantareemisin conditiilelegii de o societatede asigurari; ptr. operatorii incadratiin categ. IMMM-cuantumulacesteiaeste de50% din suma, daca existadeclaratiepe proprieraspundere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratieprivindneincadrareain situatiileprevazutela art.180din OUG 34 /2006 -declaratie completataconform formular 12A ;2.Declaratieprivind neincadrareaIN SITUATIILEPREVAZUTE LA ART.181 DIN oug 34 / 2006 -declaratiecompletataconform formular 12B. ;3.Certificatde participarela licitatii cu ofertaindependenta -se completeazaformularul anexa 5 ;Declaratie pe proprie raspundereprivindneincadrareain prevederile art.69 din OUG 34 /2006-se completeazaformularul 8.Persoane cu functii de decizie privind licitatiile : Paul Mihai Susoi, Manda Gheorghe, Crisan Kristina, Ghiocel Ioan , Rodica Podina, Grebeldinger Daniel. ;Certificat privind plataimpozitelorsi taxelorlocale, care sa prezintesituatiaobligatiilorscadentefata de bugetullocal, in lunaanterioaraceleiin care se cdepunofertele, din care sa reiasaca nu existadatorii -original sau copieconformacu originalul. Certificatconstatatoremisde Oficiul National al RegistruluiComertului in originalsau copie lizibilacertificataconformcu originalul , semnatasi stampilata-ofertantultrebuiesa facadovadaca are codulCAENasociatobiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatiaeconomico-financiaraprivindcifra de afaceriglobalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantulva furnizainformatii privindcapacitatea tehnica -se vadepune declaratiaprivind lista principalelorserviciiefectuatein ultimii trei ani OfertantulfurnizeazainformatiiprivindclasificareaturisticaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesareadirecta a fisieruluipublicatin SEAP ( www.e-licitatie.ro )
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer