Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica 3(trei) buc. container sanitar pentru sucursala SNS SA - Salina Slanic Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 352714
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala a Sarii - SA
Numar invitatie: 352714/14.08.2013
Denumire contract: Achizitie publica 3(trei) buc. container sanitar pentru sucursala SNS SA - Salina Slanic Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Cuza Voda, nr.22, slanic, Romania, cod postal: 106200, telefon: +40 244/240996-115, fax: +40 244/240997, persoana de contact: Dragoi Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Cuza Voda, nr.22, slanic, Romania, cod postal: 106200, telefon: +40 244/240996-115, fax: +40 244/240997, persoana de contact: Dragoi Constantin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (extractia si prelucrarea sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica 3(trei) buc. container sanitar pentru sucursala SNS SA - Salina Slanic Prahova
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 3 (trei) buc. container sanitar pentru Sucursala Salina Slanic Prahova cu caracteristicile tehnice si conditiile stipulate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 44613000-0 - Containere de mari dimensiuni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare 3000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta decat leul se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile inainte de data publicarii anuntului de participare. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006. Daca ofertantul este IMM, indeplinind condi?iile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garan?ia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu condi?ia ata?arii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garan?ia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO13RNCB0210011841410001 deschis laBCR Slanic, sau?printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara (Formularul anexat nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform art.278^1, alin.(1) din OUG. 34/2006.Garantia de participarese elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea garantiei de participare se face pe baza unei cereri depuse la sediul Sucursalei Salina Slanic Prahova ? Compartimentul Achizitii, indicand contul bancar sibanca unde se vor vira banii si denumirea procedurii (Formular nr. 30).In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu condi?ia nominalizarii, pentru situa?iile de executare totala sau par?ialamen?ionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA. IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Modalitate de indeplinireCertificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Completarea Formularului 10, in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 11, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin func?ii de decizie sau care sunt direct implicate inorganizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele: Director Sucursala ? Soare Liviu;Director Economic ? Miuta Maria;Director Tehnic ? Chipesiu Florinel;Organizator Turism ? Dragoi Simona;Consilier Juridic ? Draganescu Nicoleta;Inginer Compartiment Achizitii Aprovizionare Contracte ? Dragoi Constantin.Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 8, in original.Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 9, in original.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Calitatea de participant la proceduraPrezentarea Formularul nr. 13.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original sau copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat local. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Modalitate de indeplinireCertificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul trebuie sa aiba abilitati sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Certificat de inregistrare in scopuri de TVA Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Nota: Pentru persoane juridice/fizice straine: Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract;c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.e. Documente care dovedesc forma de inregistrare vor contine datele actuale ale operatorului economic.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - minim 300.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara in ultimii 3 aniCerinta minima: Tabelul anexat formularului 16A, ??Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani la nivelul a unui contract sau a maxim trei contracte.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost facute in conformitate cu obligatiile contractuale.- Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani( Formular nr. 16 A).Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru efectuarea conversiei altor monede decat euro sau leu se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa., Certificarea calitatii produselor livrate.Ofertantii vor prezenta: - Certificatul CE de tip al produsului oferit, emis de catre un organism notificat UE, intocmit conform Directiva UE 93/66/CEE din 22.07.1993 publicata in monitorul oficial al CE din L 220., Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze in scopul de a depune oferta comuna).In cazul asocierii, toti operatorii implicati vor trebui sa indeplineasca cerintele solicitate la: - Situatia personala;
- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;
- Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala( care sa demonstreze prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului). In acest caz, oferta financiara si oferta tehnica va fi semnata de toti asociatii Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer