Achizitie publica - Achizitie publica a materialelor pentru proba practica a cursurilor de calificare organizate in penitenciare aferente Proiectului ?Viata dupa gratii? POSDRU/96/6.2/S/60000
Detaliu pentru invitatia numarul 353143
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353143/27.08.2013
Denumire contract: Achizitie publica a materialelor pentru proba practica a cursurilor de calificare organizate in penitenciare aferente Proiectului ?Viata dupa gratii? POSDRU/96/6.2/S/60000
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: +40 213157032, Fax: +40 213145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Florin Dragomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Florin Dragomir
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica a materialelor pentru proba practica a cursurilor de calificare organizate in penitenciare aferente Proiectului ?Viata dupa gratii? POSDRU/96/6.2/S/60000
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract pentru furnizarea materialelor pentru proba practica a cursurilor de calificare organizate in penitenciare.
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 659 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.990 leiLOT 1 1.536LOT 2 1.588LOT 3895LOT 4 1.526LOT 5 1.523LOT 6922TOTAL 7.990Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.85 si 86 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau prin depunere cu OP in contul ministerului RO27TREZ7005005XXX000163 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4266669.Perioada de valabilitate va trebui sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Depunerea OP a garantiei de participare se poate face in lei sau in valuata la cursul BCE, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art.278 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic este respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului o parte din garantia de participare numai pentru loturile cu valoare estimate mai mare decat pragul prevazut de art. 19 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006-Prezentare formular 1.Cerinta nr.2Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare formular 2.Cerinta nr. 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta -Prezentare formular 3.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG nr.34/2006Persoane cu functii de decizie pentru organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Petru-Radu Paun-Jura ? Secretar GeneralRomulus Radu Corneliu Dumitriu ? Director general economicEduard Corjescu ? Director Directia Juridica, Legislatia Muncii si ContenciosFlorin Dragomir ? Manager de Proiect-Prezentare formular 4Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale, in copie, cu mentiunea conform cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Prezentare certificate Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate alofertantului ( dupa caz, consortiu / asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment.In cazul consortiului / asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului / asocierii.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataPrezentare certificate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fi?a de informa?ii generale ?i centralizatoare a situa?iei economico-financiare a ofertantului ? in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere sau un consor?iu, se va prezenta o fi?a centralizatoare pentru asociere / consor?iu in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asocia?iei sau consor?iului desemnat ca lider, precum ?i fi?e individuale pentru fiecare membru al consor?iului / asocierii, semnate de reprezentan?ii legali ai fiecaruia, inclusiv liderul.Nivel minim obligatoriu: Media cifrei globale de afaceri (MCA) a exerci?iului financiar al ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel pu?in egala cu: LOT 1 153.708LOT 2 158.868LOT 3 89.508LOT 4 152.580LOT 5 152.374LOT 6 92.280Valorile vor fi exprimate in lei ?i in euro, la cursul de schimb leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraO lista a principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in original-Prezentare formulare 7In cazul in care oferta este depusa de un consor?iu/asociere, se va prezenta o Lista centralizatoare semnata de catre reprezentantul legal al consor?iului / asocierii desemnat ca lider, precum ?i liste individuale pentru fiecare in parte, semnate de reprezentan?ii legali ai fiecarui membru al consor?iului / asocierii, inclusiv liderul.Convertirea in lei pentru ofertan?ii straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv .Pentru anul in curs transformarea in lei se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii invita?iei de participare.-Prezentare documentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 10:35