Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA BULDOESCAVATOR MULTIFUNCTIONAL NOU


Detaliu pentru invitatia numarul 332517
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC APA SERV SA
Numar invitatie: 332517/27.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA BULDOESCAVATOR MULTIFUNCTIONALNOU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC APA SERV SACod fiscal: RO22224874, Adresa: str. Vedea nr. 31, Alexandria, Telefon: 0247311272, Fax: 0247313218
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vedea nr. 31, Alexandria, Romania, cod postal: 140052, telefon: +40 247311272, fax: +40 247313218, persoana de contact: PIRVAN GEORGE CATALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vedea nr. 31, Alexandria, Romania, cod postal: 140052, telefon: +40 247311272, fax: +40 247313218 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA BULDOESCAVATOR MULTIFUNCTIONALNOU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PUBLICA BULDOESCAVATOR MULTIFUNCTIONAL NOU in leasing, pe o perioada de 36 de luni, cu dobanda fixa pe toata perioada si avans de 15 %, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabil. a garantiei sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabil. a ofertei .Cuantumul garantiei de participare -in valoare de 5000 lei reprezentand 2 % din val. estim. conf OUG 34/2006, art.278(1), care se poate constitui prin virament bancar in contul RO88RNCB0245089092430001 - Deschis la BCR Alexandria (dovada platii confirmata de banca) sau un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original in cuntumul si pentru perioada prevazuta in docum, care sa prevada ca aceasta se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Daca garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in condit legii de o societate bancara ori de o soc. de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D .A.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada, conform art.87 alin.1 din H.G.nr.925/2006, cu modif si complet ulterioare, dreptul autorit. contractante de a retine garant pentru particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine suma prevazuta potrivit art.278*1 alin. 1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa de acesta.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia pentru participare in forma solicitata mai sus (daca se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii) atrage respingerea ofertei conf. prederilor HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta - Cerinta obligatorie- Declaratieprivind situatia personala a operatorului economic in original sau copie legalizata / lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul ?? ;
- Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Cerinta obligatorie- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , lit c) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 , in original sau copie legalizata / lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul ??.Cerinta nr. 3Declaratie privind sanatate si protectia muncii - Cerinta obligatorie- In original sau copie legalizata / lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul ??Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independenta - Cerinta obligatorie- In original sau copie legalizata / lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul ??Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 69, alin 1 din OUG 34 / 2006 atat pentru subcontractant cat si pentru sustinator ( tertul ) - Cerinta obligatorie- In original sau copie legalizata / lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul ??;
- Nume si prenume- persoanele cu functie de decizie cu privire la semnarea documentelor pentru procedura de atribuire : - Boboc Valentin Gabriel - Director General ;
- Sandu Tatiana Veronica - Director Economic ;
- Cosma Theodor - Director Tehnic ;
- Preda Ionut - Consilier juridic . Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine- 1.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata , in original ;2.Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico -financiara1.Fisa de informatii generale ? cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minimum 2 (doua) ori valoarea estimata conform art. 9, lit. b, din HG 925 / 2006 ;2.Identificare financiara, Cerinta nr. 2Bilantul contabilla 31.12.2010 si 31.12.2011 , vizat si inregistrat de organele competente (copie conform cu originalul) .In situatia in care operatorul economic nu si-ainregistrat situatia financiara aferenta anului 2011, se va accepta prezentarea balantei la 31.12.2011 .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaFormular - Declaratie privind lista principalelor livrariin ultimii 3 aniFormular - Experienta similara Cerinta nr. 1SolicitatĀ¦SR N ISO 9001 / 2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer