Achizitie publica - Achizitie publica de : autocisterna transport apa
Detaliu pentru invitatia numarul 348697
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348697/18.06.2013
Denumire contract: Achizitie publica de : autocisterna transport apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE UTILITATE PUBLICA SEROPLANT BRAILA -ACTIVITATE ECONOMICACod fiscal: 12941510, Adresa: STRADA EDMOND NICOLAU NR.8, Braila, Telefon: +40 0239614430, Fax: +40 0239614430
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA EDMOND NICOLAU NR.8, Braila, Romania, cod postal: 810018, telefon: +40 0239614430, fax: +40 0239614430, persoana de contact: MIHAELA PITIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, strada Edmond Nicolau, nr. 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de : autocisterna transport apa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de : autocisterna transport apa
II.1.6) CPV: 34133100-9 - Camioane cisterna (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 5 742 RON ; reprezinta 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului, avand in vedere si prevederile art.278"1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ).). Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/alta valuta , publicat cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei .Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - plata in numerar la caseria unitatii- virament bancar in contul RO36TREZ1515006XXX000322 deschis la Trezoreria Municipiului Braila - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original - in conformitate cu art.86 din HGR nr. 925/2006. Se recomanda ca Scrisoarea de Banca sau OP emis vizat de banca sa fie emise de catre o banca din Romania. Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.871, 00 RON stabilita conform art. 278"1 alin. (1) pct.a), din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: -conform prevederilor art. 90 din HGR nr. 925/2006;
-retineri succesive cu respectarea prevederilor HGR nr.1045/2011.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si se va prezentata in original autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ;
- se vor prezenta bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente in copie ?CONFORM CU ORIGINALUL" de catre ofertant sau alte acte doveditoare din care sa reiasa cifra de afaceri Anexa 11-informatii generale despre ofertant cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract de furnizare de produse similareDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Anexa 12Se va prezenta procesul/procesele verbale de receptie partiala/totala si recomandarea/recomandari de la beneficiari privind contractul/ contractele similare - stampilate si semnate de catre beneficiarul contractului sau documentul constatator primar fina;conf HG 925/2006.In cazul in carte beneficiarul este un client privat si din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei confirmari /certificari din partea acestuia demonstrarea livrarilorde produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic asa cum este prevazut la art.188 alin.(1) lit.a )din OUG nr.34/2006 .Documentele vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul"Se va completa Formularul 5 ., Precizari privind subcontractantiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Anexa 18, Precizari privind AsociereaAcord de asociere - Anexa 44 - In cazul unei asociatii la care participa mai multi operatori economici, se va semna o declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 13:40