Achizitie publica - Achizitie publica de abonamente la publicatii periodice romanesti pentru anul 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 342152
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342152/28.01.2013
Denumire contract: Achizitie publica de abonamente la publicatii periodice romanesti pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: +40 251414398, Fax: +40 251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Directia Generala Administrativa, str. Libertatii, nr. 19, camera 105, tel. +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Directia Generala Administrativa, str. Libertatii, nr. 19, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de abonamente la publicatii periodice romanesti pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de abonamente la publicatii periodice romanesti pentru anul 2013. Obiectul contractului este achizitia, transportul si manipularea la sediile beneficiarilor finali de ziare, reviste specializate, periodice si reviste romanesti.
II.1.6) CPV: 22200000-2 - Ziare, reviste specializate, periodice si reviste (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 036.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 900 lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 60 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din invitatia de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Universitatii din CraiovaIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2A completat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 2B.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - Rector2.Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu ? Presedintele Senatului Universitatii din CraiovaConsiliul de administratie al Universitatii din Craiova: 3.Prof. univ. dr. Dan Popescu ? Prorector4.Prof. univ. dr. Nicu Marcu ? Prorector5.Prof. univ. dr. Cezar Spinu ? Prorector6.Prof. univ. dr. Ion Ciupitu ? Prorector7.Prof. univ. dr. Cristiana Teodorescu ? Prorector8.Lect. univ. dr. Daniel Circiumaru ? Director General Administrativ9.Prof. univ. dr. Sevastian Cercel ? Facultatea de Drept si Stiinte Administrative10.Prof. univ. dr. Eugen Bobasu ? Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica11.Prof. univ. dr. Marian Siminica ? Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor12.Prof. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan ? Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale Educatiei13.Prof. univ. dr. Nicu Panea ? Facultatea de Litere14.Prof. univ. dr. Busneag Dumitru ? Facultatea de Stiinte Exacte15.Prof. univ. dr. Costescu Mihai ? Facultatea de Stiinte Sociale16.Prof. univ. dr. Marian Soare ? Facultatea de Agricultura si Horticultura17.Prof. univ. dr. Marian Dragomir ? Facultatea de Educatie Fizica si Sport18.Prof. univ. dr. Nicolae Dumitru ? Facultatea de Mecanica19.Prof. univ. dr. ing. Ciontu Marian ? Facultatea de Inginerie ElectricaAlte persoane cu functii de decizie :20.Conf.univ.dr. Raluca Dracea ? Director General Adjunct Administrativ21.Lect. Univ. dr . Mihai Cosoveanu ? Director Biblioteca22.Ec. Demetra Lupu Visanescu ? Director Directia Achizitii Publice23.Ec. Marian Selisteanu ? Director Directia Administrativa Camine si Cantine24.Ing. Bogdan Ghita - Director Directia Tehnica25.Ec. Ionela Mic ? Director Directia Economica26.Ec. Flori Stoian ? Compartiment CFP27.Ec. Ion Belcineanu ? Compartiment CFP28.Ec. Radu Naon Ciorbagiu ? Compartiment CFP29.Ec.drd. Maria Buse - Director Directia Resurse Umane Salarizare30.Manuela Gust - Director Tele U31.Ing. Ion Stan ? Director Gradina Botanica32.Ing. Ion Botu ? Director Statiunea Pomicola Valcea33.Ing. Lacusteanu Tudor ? Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola Caracal34. Ing. Radu Valerian - Director Banu Maracine35. Jurist Anca Udrea ? Director Directia Juridica36.Jurist Laurentiu Ciobanu ? Consilier Juridic37.Ing. Gabriel Perieteanu ? Sef Serviciul Achizitii Publice38.Ec. Iulia Dragomir ? Serviciul Achizitii Publice39.Ing. Diana Dragan ? Serviciul Achizitii Publice40.Ec. Catalin Viorel Vlad ? Serviciul Achizitii Publice41.Ing. Crina Marin ? Sef Serviciu BibliotecaCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A, iar in cazul unui tert sustinator a formularului 3B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului? obiectul de activitate al ofertantului? ca la datele firmei nu figureaza mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment (conform art. 21 din Legea 26/1990), nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare (conform Legii 31/1990 republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata)Forma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul va completa o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare. Ofertantii vor completa in acest sens Formularul nr. 7, Cerinta nr. 2 Document/Proces verbalOfertantul va prezenta documente/procese verbale privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care a livrat produse similare - cel putin unul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP. Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice, tel/fax: +40 251411752, persoana de contact : Gabriel Perieteanu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 14:47