Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE APARATURA DE LABORATOR (Congelator -80sC,Ph metru,Turbidimetru,agitator orbital cu miscare de rotire,Cantar tehnic)
Detaliu pentru invitatia numarul 328923
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328923/07.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE APARATURA DE LABORATOR (Congelator -80sC, Ph metru, Turbidimetru, agitator orbital cu miscare de rotire, Cantar tehnic)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ALBACod fiscal: 5823920, Adresa: str.Lalelelor, nr.7A, Alba Iulia, Telefon: 0258-835915, Fax: 0258-806235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE APARATURA DE LABORATOR (Congelator -80sC, Ph metru, Turbidimetru, agitator orbital cu miscare de rotire, Cantar tehnic)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PUBLICA DE APARATURA DE LABORATOR (Congelator -80sC, Ph metru, Turbidimetru, agitator orbital cu miscare de rotire, Cantar tehnic)
II.1.6) CPV: 35113200-1 - Echipament de protectie impotriva agentilor nucleari, biologici, chimici si radiologici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 104.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ?lot 1- 1298.39 lei , pentru lotul nr.1 exista posibilitatea retinerii garantiei de participare in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006lot 2- 240.32 leilot 3- 96.77 leilot 4- 504.84 leilot 5- 321.77 leiva fi constituita, la alegere prin: ? prin virament bancar in contul autoritatii contractante cont: RO07TREZ0025005xxx000149 deschis la TrezorerieAlba Iulia .Se va prezenta ordinul de plata confirmat de banca emitenta?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta ? Formular nr?.anexat? depunerea de numerar la casieria unitatii contractanteGarantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DSVSA Alba .Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuntumul garantiei de buna executie a contractuluiva fi de 10% din pretul contractului de furnizare fara TVA .Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art.90 alin.1 si 3 din HG 925/2006, cu modif.si competari ulterioare, -
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular 1Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 3Declaratie pe proprie raspundere semnat de reprezentantul legal al ofertantului prin care sa confirme ca nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 Formular 2Declaratie pe proprie raspundere semnat de reprezentantul legal al ofertantului privind neincadrarea in art.69^1 OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -director executivdr. Beres Vasile- director executiv adj. Sipos Mihai- sef serviciu economic si administrativ Ec.Mihu Iulius Ionel.-sef laborator dr. Jurca Lucica- comp.juridicjr. Elena Drasovean- comp.achizitii ec. Muntean BogdanCertificat de atestare fiscala privind obligatiile exigibile la bugetul statuluidin care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Toate documentele se depun traduse in limba romana de catre traducator autorizat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCifra de afaceripe ultimii 3 aniCapacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta profesionala: Se va completa si prezenta lista principalelor furnizari de produse similarein ultimii 3 ani.- Informatii privind personalul implicat in indeplinirea contractului- Angajamentul ofertantului privind asigurarea cu personalul necesar si specializat pentru punere in functiune.- Certificate de conformitate, CE, TUV, sau echivalent Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea certificatuluiISO 9001 :2008sistemul de management al calitatii sau echivalent. Certificatele prezentate trebuie sa se afle in perioada de valabilitate; pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele/ documentele relevante insotite de traduceri in limbaromana autorizate si legalizate.Nu se accepta ofertanti ?in curs de certificare?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 15:18