Achizitie publica - Achizitie publica de autpvehicule cu utilizare speciala
Detaliu pentru invitatia numarul 352838
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352838/20.08.2013
Denumire contract: Achizitie publica de autpvehicule cu utilizare speciala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIA LOCALA SECTOR 5Cod fiscal: 17193755, Adresa: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213122881, Fax: +40 213122881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050012, telefon: +40 213122881, fax: +40 213122881, persoana de contact: ELENA GABRIELA SAMOILA LAZARESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050012, ETAJUL 2, SALA 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de autpvehicule cu utilizare speciala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de autovehicule cu nutilizare speciala
II.1.6) CPV: 34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 903 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; se poate depune si in numerar la casieria institutiei. Cursul leu/alta valuta comunicat de BNR va fi din ziua publicarii invitatiei de participare. ofertantul va constituii o garantie pentru participare in cuantul de 7258, 06 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelorde achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 2 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin.(2)-(4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia de participare se constituie prin virament bancar contul IBAN este RO35TREZ7055006XXX004703 deschis la Trezoreria Sector 5; Mod de prezentare - Dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original, LA VEDERE. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004( facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA, inainte de inceperea executarii contractului. Va fi retinuta in conditiili art. 89 din H.G. nr. 925/2006 iar perioada de valabilitate este de pana la 31.12.2013. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 alin 1 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, de preferat de catre o banca din Romania, care devine anexa la contract si care se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG NR. 34/2006. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Declaratie privind situatia personala a oferantului.Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Presentarea Declaratiei de propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de conducere din cadrul Politiei Locale Sector 5 sunt urmatoarele: Ciubotaru Mihai ?Director General; Gheorghe Geta - Director Economic, Oprescu Mirela ? Consilier juridic, Samoila-Lazarescu Elena ?Gabriela ? Inspector specialitate. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Politiei Locale Sector 5 este realizat de Consiliul Local al Sectorului 5, format din urmatorii membrii: Agheorghiesei Emil, Birlescu Stefan, Barsan Mihai, Bereanu Marius, Burlacu Oleg, Carp Monica Mihaela, Constantin Vili Mihaela, Croitoru Dan Iulian, Cursaru Paul Gabriel, Diculescu Lucia Alexandra, Dinca Mihalache, Giurca Augustin Razvan, Goganau Mita, Heput Radu Constantin, Ionita Alexandru Dragos, Iordanescu Camelia, Jelea Bogdan Ion, Manole Petre Florin, Paduraru Alexandru, Perpelea Andreea, Rosca Alexandru, Schmid Daniel, Stanescu Eugen Victor, Turculet Mihai Adrian, Visan GabrielRoberto, Zavara Catalin Valentin, si Petre Marian Leonard ? administrator public. Prezentarea Certificatului de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depune ofertele. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptulobligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depune ofertele.Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original. Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea contractelor de achizitie publica se vor prezenta in: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul". Certificat contatator ONRC.Certificat constatator emis de oficiul registrului si comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca, ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul a realizat o cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 362903 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Prezentarea ultimelor 3 bilanturi(31 Decembrie 2010, 2011, 2012) vizat si inregistrat la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat. bilanturile contabile se vor prezenta in copie cu specificatia conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin 1(unu) maxim 2(doua)contracte prin care sa se confirme furnizarea de produse a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 362903 lei fara TVA. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Certificate/documente privind experienta similara conform art. 188 alin. 1 lit a din OUG 34/2006, Asigurarea cu personal - informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fosl obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Certificat ISO 9001 2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 14:45