Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de bunuri ?Computere personale?


Detaliu pentru invitatia numarul 329291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MONITORUL OFICIAL R.A.
Numar invitatie: 329291/12.06.2012
Denumire contract: Achizitie publica de bunuri ?Computere personale?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMONITORUL OFICIAL R.A.Cod fiscal: RO427282, Adresa: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 318.51.20, Fax: 318.51.09
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 012329, telefon: +40 0213185120, fax: +40 0213185109, persoana de contact: Simona Roxana Crimu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 012329, telefon: +40 0213185120, fax: +40 0213185109
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Tipografie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de bunuri ?Computere personale?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea totala contractuala estimata este de 44.000 EUR (fara TVA), echivalent a 192.262, 40 lei la cursul valutar de 1 EUR = 4, 3696 lei (cursul BNR valabil in data de 10.Apr.2012).Valoarea totala a contractului include toate cheltuielile pentru achizitionarea, instalarea si punerea in functiune a computerelor personale, cu respectarea tuturor conditiilor minimale prevazute in cadrul caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 192, 262.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin virament bancar (ordin de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.Garantia de participare se va constitui in LEI (in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in EUR (in cazul ofertantilor persoane juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea estimata a contractului, fara TVA (deci garantia de participare va avea valoarea de 880 euro, respectiv 3.845, 25 lei).Garantia de participare va fi valabila cel putin 120 de zile de la data limita stabilita in vederea depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: ? situatiaeconomico-financiara: - informatii privind situatia economico ?financiara;? capacitatea tehnica si profesionala: - informatii privindcapacitatea tehnica;
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii;
- standarde de asigurare a calitatii.? garantie de participare;? modul de prezentare a propunerii tehnice;? modul de prezentare a propunerii financiare;? in cazul asocierii se transmite o singura propunere tehnica si o singura propunere financiara.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului - completarea Formularului 9 - ?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.Oferta trebuie sa cuprinda: 1. Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu formularul 12C - Declaratia privind calitatea de participant la procedura din Sectiunea Formulare, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.2. Acordul de asociere (Formularul 9), dupa caz, in care trebuie sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completata in conformitate cu Formularul 1A din Sectiunea FormulareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea FormularePersoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director general Mircea Marinescu- Director Directia tehnica Gheorghe Toma- Inginer Sef Mecanic ? Cristian Ududoiu- Director economic Violeta BasulescuModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalCerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea FormulareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea FormulareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalCerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesauCertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesaucertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru persoane juridice/fizice romane Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Curs EUR-mediu anualAnul 2011 ? 4, 2379 lei/EURAnul 2010 ? 4, 2099 lei/EURAnul 2009 ? 4, 2373 lei/EURSursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxNota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, continand denumirea produselor, perioade de livrare si beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati).Se va completa si depune, in original, Formularul 12D din Sectiunea Formulare. In cadrul acestui formular se va prezenta cel putin o livrare de echipamente similare.Se vor anexa copiile de pe contracte - numai paginile din contract din care rezulta: - partile contractante- obiectul contractului- durata contractului- pretul contractului- semnaturile/stampila partilorPentru contractele mentionate se va prezenta Formularul Experienta similara, in care: - se va efectua o scurta descriere a echipamentelor livrate si puse in functiune (din care sa rezulte marca si modelul echipamentelor livrate, caracteristici tehnice generale etc), Cerinta nr. 2Minim o recomandare din partea beneficiarilor, referitoare la derularea contractelor respective mentionate in
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer