Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de carburant auto pe baza de carduri de credit.


Detaliu pentru invitatia numarul 324777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALAAQUACARAS S.A.RESITA
Numar invitatie: 324777/23.04.2012
Denumire contract: Achizitie publica de carburant auto pe baza de carduri de credit.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALAAQUACARAS S.A.RESITACod fiscal: R 16868757, Adresa: P-ta Republicii , Nr 7, Resita, Telefon: 0255 212458, Fax: 0255 214421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Republicii , Nr 7, Resita, Romania, cod postal: 320026, telefon: +40 0255212458, fax: +40 0255214421, persoana de contact: Ladislau Sallai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Fantanilor nr.1, Resita, judetul Caras- Severin.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de carburant auto pe baza de carduri de credit.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de carburant auto pe baza de carduri de creditTotal ? 111.000 ldin care: 95.000 l/anMotorina euro 5 si 16.000 l/an Benzina fara plumb impartit in 2 loturi dupa cum urmeaza : LOTUL 1 Total- 95.000l Motorina euro 5 / anLOTUL 2 Total- 16.000 l Benzina fara plumb / an
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 527, 390 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare pentru Lotul 1 este de 9.000 RON respectiv 1.000 RON pentru Lotul 2 si cumulat daca se depun oferte pentru ambele loturi.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Modul de constituire si exprimarea garantiei de participare;a)In Lei, Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta , pana la data deschideri ofertelor, in contul RO89RNCB0100022409840001 deschis la B.C.R Resita.b)In lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Oferatantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 2781 din OUG nr 34/2006 o parte din garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu articolul 180. din OUG 34/2006- Formularul 12 A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 12B- Declaratie privin caitatea de participant la procedura- Formularul 12 C- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006- Formular 17- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010.- Formular 18Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si contributiilor la bugetul local si de stat, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general ? Anatoli LiberManager Economic- Elena GrozavescuJurist- Ramona VoinaEconomist- Luminita Anisoara Irimia.Presedinte comisie- Stefan Stanoiu.Membru- Laura Blinzanu.Sef Departament Tehnic- David Vladimir.Membru- Ramona FloreaVa fi exclus din procedura de atribuire a contractului de livrare produse orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. - Certificat constatator eliberat deOficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, nu mai vechi de 30 zile), din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in cadrul CAEN al operatorlui economic, document care va fi transmis inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilant contabil la 31.12.2009.-Bilant contabilla 31.12.2010.- Balanta de verificare la 31.12.2011.- Fisa de informatii genereale din care sa rezulte cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 anisi care sa fie de minim900.000 Ronpentru Lotul I si 140.000 Ron pentru Lotul II sau cumulat in cazul in care ofertantul depune oferta pentru ambele loturi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta declaratia si o lista aprincipalelor contracte de furnizare motorina si benzina pe baza de carduri de credit prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani va prezenta lista principalelor contracte de furnizarecarburant prestate de la infiintare. Certificate prin care se certifica faptul ca, ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardulu ISO 9001:2000
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer