Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de carburanti sub forma de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 321569
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului - Judetul Suceava
Numar invitatie: 321569/08.03.2012
Denumire contract: Achizitie publica de carburanti sub forma de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul SuceavaCod fiscal: 4244032, Adresa: str.Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Telefon: 0230/210148, Fax: 0230/523455
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Romania, cod postal: 720026, telefon: +40 230218027, fax: +40 230523455, persoana de contact: Mihaela Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Romania, cod postal: 720026, telefon: +40 230218027, fax: +40 230523455,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de carburanti sub forma de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de carburanti (benzina fara plumb si motorina Euro) sub forma de carnete de bonuri valorice.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 653.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.512 lei ( 2% din valoarea estimata fara suplimentare). In cazul IMM-urilor se aplica art.16, alin. 2)din Legea 346/2004Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (perioada de valabilitate a garantiei de participare este de min 60 de zile de la termenul limita de depunere /primire a ofertelor). Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau - b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conditiile in care garantia de participare se constituie prin virament bancar plata se va face prin ordin de plata in contul RO79TREZ5915005XXX000165 deschis la Trezoreria municipiului Suceava. Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate atrage descalificarea ofertantului.Dovada constituirii garantiei : - in cazul in care aceasta se constituie prin instrument de garantare, va fi depus originalul acestui instrument, precum si originalul documentelor doveditoare necesare pentru a certifica incadrarea in categoria IMM- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, va fi depus ordinul de plata si dovada efectuarii platii (extras de cont, mentiune privind executarea, stampila bancii etc).Garantia de participare se restituie ofertantilor in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de data expirarii perioadei de valabilitate a acesteia, pe baza solicitarilor scrise ale ofertantilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea - Completare formular 12A2. Declaratia privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006- completare formular 12B3. Declaratia privind conflictul de interese - neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG- formular 3A semnat si stampilat. Persoane cu functii de decizie: Sorin Arcadie Popescu - prefect, Angela Zarojanu - subprefect, Paranici Gabriela Mihaela - sef Serviciul verificarea legalitatii actelor, a aplicarii actelor normative si contencios administrativ, Salar Floarea - Sef serviciu financiar contabil resurse umane si administrativ, Sinescu Florin - sef Serviciu dezvoltare economica, servicii publice si autoritati locale4. Situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat - copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" si Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale - copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- prezentare Formular 2 semnat si stampilat6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare Formular 3 semnat si stampilat Prezentarea Certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila, conform cu originalul valabil la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilant contabil, 2.Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista cu statiile in care se poate alimenta cu carburantBVC in municipiul Suceava, in judet si in restul tarii, inclusive municipiul Bucuresti Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer