Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de carne de porc si preparate din carne.


Detaliu pentru invitatia numarul 333717
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL COLIBASI
Numar invitatie: 333717/16.08.2012
Denumire contract: Achizitie publica de carne de porc si preparate din carne.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL COLIBASICod fiscal: RO 24972170, Adresa: B-DUL DACIA, NR. 1, Mioveni, Telefon: +40 248260000, Fax: +40 248260599
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de carne de porc si preparate din carne.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de carne de porc si preparate din carne pentru perioada 01.09.2012-30.04.2013 dupa cum urmeaza: Lot1 Carne de porc in carcasa cu cap si picioare 24000 kg.Lot2 Slanina 4000 kg.Lot3 Salam de vara 2100 kg.Lot4 Carnati trandafir 1060 kg.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1:1978 lei. Lot2:280 lei. Lot3:179 lei. Lot4:101 lei. Perioada de valabilitate a garantiilor este de 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se poate constitui prin oricare dintre formele - virament bancar(Penitenciarul Colibasi, CF 4469370 Cont IBAN RO14TREZ0465005XXX010002 Trezoreria Pitesti); - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior. In instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre C.N.S.C. (conform art. 278^1 din OUG 34/2006 - suma solicitata reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului) ? valabil doar pentru lotul 1; - prin depunerea, in original, la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent de furnizare. Garantia de buna executie se vaconstitui sub una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a intregii sume in numerar - numai in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare; - prin retineri succesive din sumele datorate (facturi partiale) si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care se depune de catre contractant suma de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va prezenta formularul nr. 2 din sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va prezenta formularul nr. 3 din sectiunea "Formulare".OBS: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Roxana Preada - director Penitenciar Colibasi, Musunoi George - Director adjunct ec.-adm., Cirje Liviu - contabil sef, Racaleanu Ramona - consilier juridic, Mitrica Cosmin - responsabil achizitii publice.- Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta formularul nr. 4 din sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta formularul nr. 5 din sectiunea "Formulare". Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Persoane juridice/fizice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate intraducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani, Autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport produse de origine animala.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante sau direct si nerestrictionat din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer