Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de echipament IT si licente software


Detaliu pentru invitatia numarul 333287
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIA ROMANA FILIALA CLUJ
Numar invitatie: 333287/07.08.2012
Denumire contract: Achizitie publica de echipament IT si licente software
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA ROMANA FILIALA CLUJCod fiscal: 4378905, Adresa: REPUBLICII NR.9, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-596889, Fax: 0264-596889
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Academia Romana Filiala Cluj-Napoca, str. Republicii, nr. 9, cod postal 400015, jud. Cluj, persoana de contact Dumitru Panta, tel. 0745002250. Procedura este Cerere de oferta online, obligatoriu ofertele se vor transmite in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare stiintifica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de echipament IT si licente software
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de echipament IT si licente software pentru Granturile contractate de Academia Romana - Filiala Cluj-Napoca.
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Se va constituii garantia de participare in suma de 2500 lei, a carei valabilitate este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei este conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006.2. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.
Garantie de buna executie
Se va constituii garantia de buna executie a contractului in termen de 3 zile de la semnarea acestuia in cuantum de 10% fara TVA din valoarea contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului incepe la data intrarii in efectivitate a contractului si se incheie la data receptiei produselor achizitionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 1 - Declaratie privind eligibilitateaFormular 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Formular 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane cu functii de decizie: acad. Emil Burzo, ec. Adriana AlbuPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Nastasa-Kovacs Lucian, Oprean Coriolan, Andras Carmen, Cosma Calin, Cosma Ana Mihaela, Popa-Andrei Fica Mirela, Feurdean Angelica, Borsa Sanda Maria, Gligor Mihaela, Hunyadi Attila, Varga Attila, Benga Ileana, Onac Bogdan, Cocis Sorin, Dumitru Panta. a) pentru persoane juridice/fizice romane: - Certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente (copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata)b) pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul semnata, stampilata si traducere legalizata in limba romana).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata (unde este cazul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare direct din SEAP sau la solicitarea scrisa din partea operatorului economic pe e-mail sau fax. Oferta tehnica si financiara se vor depune obligatoriu in SEAP. Procedura este online.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer