Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de echipament special pentru personalul aeronautic


Detaliu pentru invitatia numarul 337013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01836
Numar invitatie: 337013/08.10.2012
Denumire contract: Achizitie publica de echipament special pentru personalul aeronautic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01836Cod fiscal: 27036839, Adresa: Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Otopeni, Telefon: +40 213185467, Fax: +40 213185452
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Otopeni, Romania, cod postal: 075100, telefon: +40 213185467, fax: +40 213185452, persoana de contact: Silviu Banciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Otopeni, Romania, cod postal: 075100, telefon: +40 213185467, fax: +40 213185452, persoana de contact: Silviu Banciu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de echipament special pentru personalul aeronautic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de furnizare il constituie achizitia de echipament special pentru personalul aronautic. Echipamentul de protectie pentru personalul navigant si tehnic este necesar in vederea desfasurarii activitatilor de zbor, intretinere
II.1.6) CPV: 18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 066 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP) pentru toate loturile este de 8.551, 25 lei, iar pt. fiecare lot in parte conf. Anexa B. Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 60 de zile de la data depunerii ofertei, conf. prevederilor art.85 lit.b din HG 925/2006, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cerere. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederilor art. 86 alin. 1 din HG 925 din 2006: prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari. GP va fi prezentata in original, la vedere, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatie. GP trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea U.M. 01836 Otopeni.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. 2 din Legea 346 /2004, in baza Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM prezentata in original, la vedere. In cazul asocierii fiecare dintre asociati tb sa prezinte declaratia pt a beneficia de reducerea de 50%.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage/modifica oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c)ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la CNSC iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. 1 O.U.G. nr. 34/2006, in raport cu valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care a depus oferta).CONT DEPUNERE GARANTII, LEI: RO03TREZ4215005XXX005477, Trezoreria Ilfov, UM 01836, CUI 27036839.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului . Garantia de buna executie a contractului se costituie conform prevederilor art.90 din HG 925/2006, respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta la semnarea contractului Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata conform Formularului nr.15 din fisierul Modele de formulare din documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.- Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe completaza Formularul nr. 1 din fisierul Modele de formulare din documentatia de atribuire -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere (Formularul nr. 1) sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 2. -Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere (Formularul nr.2) sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3. - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala.Depunerea unui Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala.Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Cerinta nr. 4. - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe LocaleDepunerea unui Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertantanu inregisteaza debite la bugetul local.Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Cerinta nr. 5. - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se completeaza Formularul nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 6. Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorlui economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul registrului Comertului. Decalaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 va fi completata si de subcontractant(i) si de tertul sustinator/tertii sustinatori.Interdictiile se refera la relatiile ofertantului cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - U.M. 01836 Otopeni.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Ing. Dorin Simota-Comandant, Marian Bucur-Sef de Stat Major, Florin Negulescu-Contabil Sef, Nicoleta Caloian-Consiler juridic si Ing. Petre George-Sef Sectie Achizitii.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Documentele solicitate la cap.III 2.1.a vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr.1. - Certificat constator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiPrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte: -adresa actuala;
-domeniul de activitate al operatorului economic ;
-obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Vor fi descalificati operatorii economici care nu au ca domeniu de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Cerinta nr. 2. - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit;Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Vor fi descalificati operatorii economici care nu fac dovada unei forme de inregistrare. Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.Documentele solicitate la cap.III 2.1.b vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , i se va solicita sa prezinte pentru conformitatea Certificatul constator emis de Oficiul registrului si Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in carea fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Prezentarea de certificate/buletine, mostreI. Se prezinta o mostra de material in format A4 pentru urmatoarele produse: a) combinezon de zbor cu sapca - tesatura NOMEX pentru combinezon si tercot pentru sapca; b) costum de protectie cu sapca - tesatura Ripstop;II. Se prezinta mostre de produs finit, executate conform specificatiilor tehnice, pentru fiecare lot de produse: combinezon de zbor cu sapca, costum de protectie cu sapca, ghete de zbor, ghete si pantofi din piele cu talpa de cauciuc.III. Certificate/buletine de analiza/rapoarte de incercari in limba romana emise de un laborator autorizat sau de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Documentele solicitate trebuie sa ateste caracteristicile fizico-mecanice si chimice din specificatiile tehnice ale produselor solicitate. Cerinta nr. 1 - Ofertantii vor face dovada implementarii unui sistem de management al calitatii. Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001sau echivalent. Data limita de valabilitate a certificatelor va fi mai mare sau cel putin egala cu data deschiderii ofertelor. Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Imposibilitatea demonstrarii implementarii standardelor (sau echivalent) solicitate atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit si nerestrictionat de pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasat la invitatia de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer