Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de echipamente IT aferente proiectului "Centru de formare - Colegiul Tehnic CampulungT cod SMIS 11519


Detaliu pentru invitatia numarul 348576
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COLEGIUL TEHNIC CAMPULUNG
Numar invitatie: 348576/14.06.2013
Denumire contract: Achizitie publica de echipamente IT aferente proiectului "Centru de formare - Colegiul Tehnic CampulungT cod SMIS 11519
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL TEHNIC CAMPULUNGCod fiscal: 5010056, Adresa: STR. CALEA BRASOVULUI NR.1, Campulung, Telefon: 0248 532705, Fax: 0248 532705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA BRASOVULUI NR.1, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248532705, fax: +40 248532705, persoana de contact: PRUNARU CRISTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CALEA BRASOVULUI NR.1, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248532705, fax: +40 248532705
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de echipamente IT aferente proiectului "Centru de formare - Colegiul Tehnic CampulungT cod SMIS 11519
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune achizitionarea unor echipamente IT(Tabla interactiva cu accesoriile corespunzatoare ( stand mobil si USB audio sistem ) -6buc; Videoproiector- 6buc;Ecran proiectie electric- 2 buc; Ecran proiectie tripod- 4buc; Imprimanta laser A4 -3 buc; Imprimanta color -A4 -3buc; Multifunctional laser -A3 -3 buc; Multifunctional laser A4- 3 buc; Calculator cu monitor 19?? si sistem operare Windowsprofesional- 6 buc; Scanner -3buc; Camera video -1 buc; Tabla magnetica- 6buc; Flipchard profesional -2buc; Flipchard -4buc; Copiator color A3 ? 2buc; Imprimanta- 2buc ;Calculator PC- 2buc ) aferente proiectului , ,Centrul de formare ? Colegiul ethnic Campulung ?, cod SMIS 11519
II.1.6) CPV: 30195200-4 - Table electronice cu posibilitate de copiere sau accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de particip este de 5000 lei Perioada de valabilita garantde participeste de min 120 zile de la data depun oferelor inclusiv prima si ultima zi Ofertantul va prezentagarant de participconstitin conf cu Art 86 din HG 925/2006 prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Campulung RO18TREZ04724650256XXXXX, CUI 5010056 (pentru a fi consid indeplinita cerinta privind constit garantiei de particip prin virament bancar, este obligat ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autorit contract), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara ori de o societatede asig care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada de valabprevazutain documentde atribuire. Minimul de cerinte care trebuie cuprinse in instrum de garantare emis in cond legii de o societatebancara ori de o societatede asigurarise afla in Formularul nr.1. In cazul in care ofertantul este o asociere de operatorieconomiciin Scrisoarea de Garantie, la denumirea ofertantului se va completa numele Liderului Asocierii care constituie garantia in numele tuturor membrilor Asocierii in conformitatecu Acordul de asociere. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006, In cazul in care ofertantul/ ofertantii formuleaza in scris o contestatie/ plangere catre C.N.S.C/ instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art.278^1alin (1)/ art.278^1 alin (2) din OUG 34/2006, cu modific si complet ulterioare. In cazul in care CNSC respinge contestatia, autorit contractanta va retine contestatorului din garant de particip, suma de 2838, 00 lei. Restituirea garant de particip se va face conform art.88 din HG 925/2006.Pentru calculul echivalentei g de p din lei in alta valuta se va folosi cursul mediu lei/valuta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
In termen de max 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, furnizorul va fi obligat, prin contract, sa constituie garantia de buna executie a contractului conform art. 90alin 1 din HG 925/2006, in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Aceasta garantie se retine pentru eventualele prejudicii care ar putea fi aduse achizitorului prin nerespectarea prevederilor contractuale. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie, conform art.92 alin.din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)1. Completarea si prezentarea Formularului nr.2 - din ?Volumul III ? Model de Formulare?.2. Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - din ?Volumul III ? Model de Formulare?.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 , modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente (decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului nr.4 din ?Volumul III ? Model de Formulare? .Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formularul nr.5 din " Volumul III ? Model de Formulare?.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularul nr. 6 din " Volumul III ? Model de Formulare?.Nota: Aceasa declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? (Formularul nr.7 din?Volumul III ? Model de Formulare?)cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.- Nedelcu Adriana- Suseanu Ioana- Vulpoiu Floarea- Prunaru Cristina- Matei Steluta- Moroe Georgeta- Duta Catalin- Tatulescu Roxana Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDocumente care dovedesc forma de inregistrareDocumente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire1. Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului cuprinde si obiectul proceduriiDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Inf generale aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, Se solicita prezentarea medieicifrei de afaceri globala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta cel putin a unui document /contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente/ contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse SIMILARE a caror valoare/VALOARE CUMULATA sa fie de cel putin 283800 lei., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare echipamente IT, Cerinte privind asociatii: 1. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna, fara a fi obligati, ca la depunerea ofertei comune sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.2. Confirmarea liderului asociatiei de catre asociati.3. Legalizarea acordului de asociere in cazul in care oferta comuna estedeclarata castigatoare., Ofertantii au obligatia de a prezenta descrieri si/sau fotografii ale produselor ofertate. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri ISO 9001 sau echivalent( in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii).Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data LIMITA de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer