Achizitie publica - Achizitie publica de echipamente IT si licente software
Detaliu pentru invitatia numarul 331815
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331815/17.07.2012
Denumire contract: Achizitie publica de echipamente IT si licente software
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA ROMANA FILIALA CLUJCod fiscal: 4378905, Adresa: REPUBLICII NR.9, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-596889, Fax: 0264-596889
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII NR.9, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264592363, fax: +40 264596889, persoana de contact: Anca Miclea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REPUBLICII NR.9, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264592363, fax: +40 264596889, persoana de contact: Anca Miclea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare stiintifica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de echipamente IT si licente software
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de echipamente IT si licente software pentru proiectul POSDRU 110/52/G/88055 " De la traditie la ocupare"
II.1.6) CPV: 30213200-7 - Tablet PC (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constituii garantia de participare in suma de 174 lei a carei valabilitate este 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea ofertelor este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei este conform art. 86, alin (1.) din H.G. 925/2006 sau prin depunerea de numerar la casieria Autoritatii Contractante.
Garantie de buna executie
Se va constituii garantia de buna executie a contractului in termen de 3 zile de la semnarea acestuia in cuantum de 10% fara TVA din valoarea contractului.(2) Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului incepe de la data intrararii in efectivitate a contractului, si se incheie la data receptiei produselor achizitionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 1 - Declaratie privind eligibilitateaFormular 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Formular 3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 69(1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane cu functii de decizie: acad. Emil Burzo, ec. Adriana AlbuPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Anca Miclea, Andrei Pop, Simona Vranau, Petru Diaconu, Ovidiu Cozea, Dumitru Panta. a) pentru persoane juridice/fizice romane? Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare / altele echivalente (in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila)b) pentru persoane juridice/fizice straine? documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si traducere legalizata in limba romana)Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata numai in situatia in care acesta a fost prezentat sub forma de copie conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (original)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP sau la solicitarea scrisa a operatorului economic documentatia se va comunica electronic pe e-mail sau pe fax.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 12:17