Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE ?CONSUMABILE?
Detaliu pentru invitatia numarul 341647
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341647/08.01.2013
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE ?CONSUMABILE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TELEORMANCod fiscal: 4568063, Adresa: CARPATI NR 15, Alexandria, Telefon: 0247312712, Fax: 0247/317092
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CARPATI NR 15, Alexandria, Romania, cod postal: 140059, telefon: +40 247312712, fax: +40 247317092, persoana de contact: ISJ TELEORMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE ?CONSUMABILE?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de produse consumabile necesare pentru derularea proiectului Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013Axa prioritara 1 ?Educatia si Formarea Profesionala in sprijinul cresterii economice si societatii cunoasterii?.Domeniul major de interventie 1.1 ?Acces la educatie si formare profesionala initiala de calitate?.Titlul proiectului: ?E-manager scoala plus !?.Cod Contract: POS DRU/85/1.1/S/62699LOT 1 ? TONER PENTRU IMPRIMANTE LASER/FAXURILOT 2 ? ACCESORII DE BIROULOT 3 ? BLOC DE HARTIE PENTRU FLIPCHART.
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 397.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.700, 00 lei, din care: LOT 1 ? 1.500, 00 lei;LOT 2 ? 4.300, 00 lei;LOT 3 - 4.900, 00 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in SEAP la Sectiunea ?Documente de calificare?, iar in cazul garantiilor constituite prin Scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, acestea vor fi transmise si in original la sediul autoritatii contractante, cu mentiunea "In atentia Biroului Achizitii Publice", pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si pentru o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data depunerii ofertelor, stabilite de autoritatea contractanta, va conduce la eliminarea ofertantului.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in RON si poate fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006.Cont autoritate contractanta: RO17TREZ6065005XXX000157, deschis la Trezoreria mun. Alexandria.Codfiscal autoritate contractanta :4568063.Daca ofertantul este I.M.M., indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de I.M.M. prevazute prin actele normative mentionate.Echivalenta leu/euro se face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.In conf cu prev. art. 278^1, alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare; b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluil de achizitie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA .Constituirea acesteia se poate face in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006.Daca ofertantul este I.M.M., indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de buna executie in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de I.M.M. prevazute prin actele normative mentionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu FORMULAR NR. 3 din sectiunea de Formulare ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.**Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1811. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cuFORMULAR NR. 4din sectiunea de Formulare ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens - in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.***Cerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completat in conformitate cu FORMULAR NR. 13 din sectiunea de Formulare ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.****Cerinta obligatorie: Conflictul de interese.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (Evitarea conflictului de interese ? ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in conformitate cu FORMULAR NR. 7 ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.Persoanele care detin functii de conducere din cadrul autoritatii contractante sunt: Gherghe Valeria ? Inspector Scolar General ? Reprezentant legalVrajitoarea Emilian ? Inspector Scolar General AdjunctAnghel Angela ? Contabil SefVacu Marioara ? Responsabil financiar ? proiect POSDRU. *Cerinta obligatorie: Persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acesta se va solicita, pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.**Cerinta obligatorie: Persoane juridice/fizice straine.Documente care apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat - in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: *Cerinta obligatorie: Bilantul contabil.1. Bilantulcontabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, la data de 31.12.2011, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .2. Prezentarea cifrei de afaceri globala care vizeaza ultimii 3 (trei) ani ? 2009, 2010 si 2011 - Fisa de informatii generale completat in conformitate cu FORMULAR NR. 11 din sectiunea de Formulare ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: *Cerinta obligatorie: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu FORMULAR NR. 6 din sectiunea de Formulare ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii - in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?. *Cerinta obligatorie: Standarde de asigurare a calitatii.Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001/2008 sau echivalent - in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 16:08