Achizitie publica - Achizitie publica de furnizare Echipamente IT si Echipamente multimedia in cadrul proiectului :?Profesionalizarea carierei didactice ? noi competente pentru actori ai schimbarilor in educatie din judetele Caras-Severin si Mehedinti?
Detaliu pentru invitatia numarul 348239
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348239/07.06.2013
Denumire contract: Achizitie publica de furnizare Echipamente IT si Echipamente multimedia in cadrul proiectului : ?Profesionalizarea carierei didactice ? noi competente pentru actori ai schimbarilor in educatie din judetele Caras-Severin si Mehedinti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului Caras SeverinCod fiscal: 3228780, Adresa: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Telefon: +40 0255214231, Fax: +40 0255216042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320112, telefon: +40 0255214238, fax: +40 0255216042, persoana de contact: Truta Aurora
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320112, telefon: +40 0255214238, fax: +40 0255216042, persoana de contact: Truta Aurora
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de furnizare Echipamente IT si Echipamente multimedia in cadrul proiectului : ?Profesionalizarea carierei didactice ? noi competente pentru actori ai schimbarilor in educatie din judetele Caras-Severin si Mehedinti?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de Echipamente IT si Echipamente multimedia in cadrul proiectului : ?Profesionalizarea carierei didactice ? noi competente pentru actori ai schimbarilor in educatie din judetele Caras-Severin si Mehedinti?
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :490 lei , perioada de valabilitate 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Se constituie prin : a)virament bancar , confirmat de banca , in contul: RO07TREZ181501401X003353 , deschis la Trezoreria Resitaptr.Inspectoratul Scolar Judetean Caras Severin cod fiscal 3228780;b) scrisoare de garantie bancara -se utilizeaza foprmularul 2, se prezinta in original , valabila 60 zile, c)depunere in numerar la caseria unitatii , d) instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate de asigurari -originalPtr. operatorii incadrati in categoriaIMM-cuantumul acesteia 50% din suma , daca exista declaratiile pe proprie raspundere a reprez. legal ; daca sunt indepliniteconditiile art 278 ind.1 din OUG 34 /2006 , suma retinuta dingarantie va fi de 490 lei;ptr. oferta depusa in asociere , aceasta se constituie in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod similar toti membriigrupului de operatori economici.Echivalenta leu / alta valuta se va face la data de 10.05.2013 si se determina conformcursului de schimb comunicat de BNR . Restituirea se va face pe baza solicitarii operatorului economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180din OG 34/2006-declaratiile completate conform formular 12A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006-se completeaza formularul 12B ;3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala pe raza careia isi are sediul social operatorul , care sa prezintesituatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat , in lunaanterioara celei in care se depun ofertele , din care sa reiasa ca nu exista datorii -original sau copie conforma cu originalul;4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care saprezinte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul local , inluna anterioara celei in care se depun ofertele , din care sa reiasaca nu exista datorii-original sau copie conforma cu originalul5.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta-se completeaza formularul 136.Declaratie pe proprieraspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 din OG 34/2006cu modificarile si completarile -Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( respectiv , toatepersoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura sau /pentru procedura de atribuire ) sunt : Paul Mihai Susoi -inspectorscolar general , Grindeanu Nicolae-inspectorscolar generaladjunct, Vesa Rodica - inspector scolar general adjunct, Stan Simona Liliana- manager proiect, Trifunescu Mihai-responsabil financiar proiect, Stoian Laurentiu Cosmin-responsabil juridic proiect, Truta Aurora-responsabil achizitii proiectOfertantul va depune documentele in oricare dintreformele : original , copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul" 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al RegistruluiComertului , in original sau copie lizibila certificata " conform cuoriginalul" semnata si stampilata -ofertantul trebuie sa faca dovadaca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Ofertantul clasatpe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in originalsau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, 2010-2012, care sa fie la un nivel de cel putin 49.000 lei.Pentru evaluarea unitara a modului de indeplinirie a criteriilor referitoare la cifra de afaceri minima, in vederea calculului echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro, comunicat de BNRdupa cum urmeaza: anul 2010:1 euro = 4, 2848 lei;anul 2011:1 euro = 4, 3197 lei; anul 2012:1 euro = 4, 4287 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va furniza informatii privind capacitatea tehnica-se va depune declaratia privind lista principalelorfurnizari efectuate in ultimii 3 ani, furnizari de produsesimilare-ofertantul va prezenta certificate /procese verbalede recepti/documente emise sau contrasemnate de catrebeneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare , efectuate in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 13:30