Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE PRODUSE "BIROTICA-PAPETARIE"


Detaliu pentru invitatia numarul 317186
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TELEORMAN
Cod de identificare fiscala: 4568063
Adresa: CARPATI NR 15, Alexandria
Telefon: 0247312712
Fax: 0247/317092
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE PRODUSE "BIROTICA-PAPETARIE"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE PRODUSE ?BIROTICA ? PAPETARIE? PENTRU PROIECT POSDRU/19/1.3/G/40381LOT 1 : ARTICOLE MARUNTE DE BIROULOT 2 : ALTE ARTICOLE DE BIROULOT 3 : ARTICOLE DIN HARTIELOT 4 : HARTIELOT 5 : TONER PENTRU IMPRIMANTELOT 6 : BIBLIORAFTURI
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.11.2011 11:21
Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN TELEORMAN, str. Carpati, nr. 15, etaj II, cam. 201, tel/fax: 0247.312712/0247.317092 cod postal: 140059.
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN TELEORMAN, str. Carpati, nr. 15, etaj II, cam. 201, tel/fax: 0247.312712/0247.317092 cod postal: 140059.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 49, 904.75 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5; 2.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 3; 3.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 - Formular 4. 4.Certificat de participare cu ofertã independentã - Formular 14. 5.Conflictul de interese - declaratie conf. art. 69 1 din OUG 34/2006. 6. Persoane juridice/fizice române - Certificat constatator. 7. Persoane juridice/fizice strãine - Doc. ce dovedesc o forma de inregistrare. 8. Bilantul contabil - la 31.12.2010. 9.Listã a principalelor livrãri de produse efectuate în ultimii 3 (trei) ani - Formular 6 si Formular 8. 10.Mostre, descrieri si/sau fotografii - Prezentare în mod obligatoriu, a unui pachet cuprinzând mostre, descrieri si/sau fotografii ale fiecarui produs din loturile pentru care oferteaza. 11.Standarde de asigurare a calitãtii - ISO 9001/2008 sau echivalent.
Prin descarcare din SEAP.Garantia de participare este de 900, 00 lei(6 loturi), din care: LOT 1:100, 00 lei.LOT 2:200, 00 lei.LOT 3:150, 00 lei.LOT 4:50, 00 lei.LOT 5:300, 00 lei.LOT 6:100, 00 lei .
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer