Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE PRODUSE DE BIROTICA-PAPETARIE
Detaliu pentru invitatia numarul 316654
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TELEORMAN
Cod de identificare fiscala: 4568063
Adresa: CARPATI NR 15, Alexandria
Telefon: 0247312712
Fax: 0247/317092
Denumire invitatie: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE PRODUSE DE BIROTICA-PAPETARIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie publica de furnizare produse de "Birotica - Papetarie", conform celor 7 loturi din caietul de sarcini(LOT 1 - Articole marunte de birou, LOT 2 - Alte articole de birou, LOT 3 - Articole din hartie, LOT 4 - Hartie, LOT 5 - Accesorii informatice, LOT 6 - Toner pentru imprimante, LOT 7 - Bibliorafturi.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.09.2011 11:42
Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul Scolar Judetean Teleorman, str. Carpati nr. 15, mun. Alexandria, cod postal 140059, tel/fax 0247.312712/0247.317092, camera 201, etaj II.
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Teleorman, str. Carpati nr. 15, mun. Alexandria, cod postal 140059, tel/fax 0247.312712/0247.317092, camera 202, etaj II.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 79, 633.95 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
SIT. PERS. A OFERT. 1.Decl. privind eligib. - Formular 3;2.Decl. privind neanc. in prev. art 181 - Formular 4, Certif. de atestare fiscala, Imputernicire de semnatura.3.Plata impoz., tax., CAS catre bugetul general condolidat-certificat constatator la 31.07.2011.CAP. DE EXERCIT. A ACTIVITATII PROFESIONALE.1.Pers. juridice/fizice romane - Certificat constatator ORC, Certificat de inregistrare. 2.Pers. juridice/fizice straine - Doc. care dovedesc o forma de inreg.SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA.1.Inf. privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-Formular 11. 2.Bilantul contabil-Prezentare la 31.12.2010.CAPACITATEA TEHNICA SI/SAU PROF.1.Inf. privind capacitatea tehnica si/sau profesionala-Formular 6, Autorizatie de livrare produse ofertate.Informatii privind subcontractantii-DACA ESTE CAZUL-Formular 7 si Proportia.3.Experianta similara-Formular 8(cel putin un contract).4.Mostre-prezentare mostre pt. fiecare produs ofertat.STANDARDE DE ASIG. A CALIT.-ISO 9001.
Prin descarcare din SEAP. Garantia de participare totala 1450 lei (LOT 1 - 250 lei, LOT 2 - 300 lei, LOT 3 - 100 lei, LOT 4 - 100 lei, LOT 5 - 50 lei, LOT 6 - 500 lei, LOT 6 - 150 lei).